چگونه معلم خصوصی زبان انگلیسی شویم



معلم خصوصی,زبان انگلیسی,آموزش زبان

چگونه معلم خصوصی زبان انگلیسی شویم ؟

 

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه در زمینه تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین یا حضوری فعالیت داشته باشید و معلم خصوصی زبان انگلیسی شوید توضیحاتی ارائه شده است. زبان انگلیسی یکی از پرمتقاضی ترین دروس برای کلاس خصوصی است.

 

برای اینکه معلم زبان انگلیسی شوید و در این کار موفق باشید باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید. در مرحله اول باید به کار تدریس و به زبان انگلیسی علاقه داشته باشید. اگر عاشق کار خودتان باشید مطمئنا پله های ترقی را با سرعت طی خواهید کرد.

 

یک استاد زبان که به کار خودش علاقه دارد و در زمینه تدریس خصوصی در منزل یا آنلاین فعالیت می کند، شاگردهای علاقه مند و موفقی را تربیت خواهد کرد و زبان آموزان از کلاس های ایشان لذت خواهند برد.

 

نکته بعد این که باید به صورت مداوم روی توانایی های خودتان کار کنید و رزومه قوی تری ارائه نمائید. همانطور که در مقاله روش های انتخاب معلم خصوصی مناسب هم توضیح داده شده است، والدین روی انتخاب معلم خصوصی زبان برای فرزندان خودشان حساس هستند و باید رزومه و سوابق کاری خوبی را ارائه نمائید.

 

در حال حاضر تقاضا برای کلاس خصوصی زبان بسیار بالا است و اگر به تدریس زبان علاقه داشته باشید و بر آن مسلط باشید مسلما می توانید به درآمدهای بالایی برسید. اگر از علاقه خودتان مطمئن هستید و تسلط کافی هم دارید می توانید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. با بهترین آموزشگاههای زبان تماس بگیرید و رزومه خودتان را ارائه کنید.

 

در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com (مرج تخصصی معلم خصوصی آنلاین و حضوری تهران و کل ایران) یا سایتهای مشابه خارجی مانند www.cambly.com، www.italki.com، www.verbling.com و ... عضو شوید و روش های دیگری را هم امتحان نمائید تا بتوانید شاگرد بگیرید.

 

همانطور که گفته شد، برای جذب شاگرد می توانید در سایت ایران مدرس عضو شوید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا سال 1400 بیش از 24000 مدرس ثبت نامی دارد. با عضویت در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی زبان در ارتباط باشید.

 

در وب سایت مذکور امکان ثبت مدرک و رزومه، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و .... وجود دارد و می توانید خودتان را معرفی کنید و شاگردهای زیادی را جذب نمائید. به هر میزان این روش را برای جذب شاگرد بیشتر جدی بگیرید در نهایت موفق تر خواهید شد و درآمد بالاتری هم کسب می نمائید.

 

چرا تدریس زبان انگلیسی زمینه کاری بسیار خوبی برای کسب درآمد بالا است؟

دانش آموزان و دانشجویان در ایامی که درس می خوانند و در کلاسها شرکت می کنند ممکن است برای هر کدام از درسهای خودشان و از جمله برای زبان انگلیسی از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنند. ولی در ایام تعطیلات و تابستان و .... معمولا فقط کلاسهای خصوصی زبان است که ادامه پیدا می کند و با شدت بیشتری هم برگزار می شود. پس اگر در زمینه آموزش خصوصی زبان آنلاین یا حضوری فعالیت داشته باشید و در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید در کل طول سال شاگرد دارید و درآمد شما قطع نخواهد شد.

 

تدریس خصوصی زبان,سایت سایت ایران مدرس,تدریس زبان در سایت ایران مدرس

پارامترهای موفقیت در آموزش زبان

 

با آموزشگاه های معتبر زبان انگلیسی همکاری کنید

برای اینکه مدرس زبان انگلیسی شوید و بخواهید به عنوان معلم زبان در کلاس های خصوصی و گروهی فعالیت داشته باشید روش ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد. معمولا راهکاری که در مرحله اول به ذهن همه ی  افراد می رسد این است که در اینترنت و روزنامه آگهی های مرتبط با استخدام معلم خصوصی زبان و یا استخدامی مدرس زبان را جستجو می کنند.

 

البته خوب روش خوبی است و اگر بتوانید در شروع کار با یکی دو آموزشگاه و یا حتی بیشتر کار کنید بسیار موثر می باشد. حتی اگر درآمد آن در شروع کار خوب نباشد ولی حداقل این مزیت را دارد که تجربه کسب می کنید و سوابق تدریس شما بیشتر خواهد شد.

 

پرسیدن سوالهای زیاد در کلاس زبان و اصلاح مطالب ارائه شده

از همان ابتدای کار هدف را مشخص کنید و در ضمن، به صورت مداوم هم سوالاتی بپرسید که آیا مطالب خوب است؟ از شاگردتان بپرسید که آیا از روند پیشرفت و نحوه ارائه درس راضی است؟ باید به صورت مداوم سوالاتی بپرسید و اگر روند پیشرفت خوب نیست به گونه دیگری درس بدهید.

 

تسلط بر تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اگر بر درس و زبان خارجی ای که تدریس می کنید خوب مسلط نباشید، یکی دو جلسه اول ممکن است جواب سوالی را بلد نباشید و در نتیجه کلاسها کنسل شود. بنابراین تسلط داشتن بر درس مهم است. خصوصا یکی دو جلسه اول که هنوز اعتماد شاگرد شما جذب نشده است باید بسیار مسلط باشید. به جلسه اول توجه ویژه ای داشته باشید. حتی اگر شما جزو بهترین اساتید خصوصی آیلتس آنلاین تهران و کل ایران باشید اما در جلسه اول عملکرد خوبی نداشته باشید ممکن است کلاس ها کنسل گردد.

 

درآمد معلم خصوصی زبان انگلیسی چقدر است؟

اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید از کار تدریس و آموزش زبان درآمد بالایی کسب نمائید، پیشنهاد می شود خودتان به صورت مستقل کار کنید. یا حداقل در کنار کار با موسسات، آموزشگاههای زبان، کانون زبان و ... خودتان هم به صورت مستقل شاگرد جذب کنید تا بتوانید قیمتها را خودتان تعیین نموده و حقوق و دستمزد خودتان را به مرور افزایش دهید. در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید، در سایت ایران مدرس ثبت نام کنید و روش های مختلف جذب شاگرد را مد نظر داشته باشید.

 

سایت سایت ایران مدرس,تدریس زبان در سایت ایران مدرس,بزرگترین سایت تدریس ایران

درآمد معلم خصوصی زبان

 

چه پارامترهایی برای موفقیت در تدریس زبان انگلیسی موثر است؟

بر درس زبان انگلیسی مسلط باشید و به صورت مداوم در حال آموزش باشید. هوای شاگردهایتان را داشته باشید و سعی کنید شاگردهایتان را حفظ کنید و به گونه ای تدریس کنید که ترمهای بعد هم با شما در تماس باشند و علاوه بر آن شما را به دیگران هم معرفی کنند. علاقه به تدریس زبان هم یکی از پارامترهای مهم در تدریس خصوصی زبان انگلیسی است. مهم است که تعداد شاگردهای بالایی داشته باشید و قیمت مناسبی برای کلاسهای خودتان ارائه کرده باشید (نه خیلی بالا باشد و نه خیلی پایین).

 

5 راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی

1- ایجاد سایت یا وبلاگ تدریس خصوصی برای خودتان: می توانید در وبلاگ یا سایت خودتان مطالب آموزشی در زمینه مکالمه زبان و یا گرامر زبان قرار دهید و در کنار این مطالب آموزشی برای تدریس خصوصی زبان تبلیغ کنید.

 

2- ایجاد گروه آموزشی با دوستانتان: در قالب گروه آموزشی فعالیت کردن به نسبت فعالیت تک نفره مزایای زیادی دارد. در این حالت اگر بخواهید برای جذب شاگرد تبلیغ کنید و هزینه ای پرداخت نمائید، هزینه بین خودتان تقسیم خواهد شد و در نتیجه هر کدام از شما مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد.

 

3- ارتباط گرفتن با سایر مدرسین خصوصی: اگر شما در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید و یکی از همکارانتان در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی کار می کند می توانید با ایشان در ارتباط باشید و به همدیگر شاگرد معرفی کنید.

 

4- دادن کارت خودتان به شاگردهایتان: روش دیگری که برای افزایش تعداد شاگردها وجود دارد این است که برای خودتان کارت چاپ کنید و هر جا تدریس داشتید یکی دو تا از این کارت ها را به شاگردتان بدهید.

 

5- برگزاری کلاس در مدارس به صورت رایگان: می توانید با مدیر یک یا چند مدرسه هماهنگ کنید و برای دانش آموزان یکی دو جلسه کلاس زبان انگلیسی به صورت رایگان برگزار کنید. در ادامه کارت خودتان را توزیع کنید تا شاگرد بگیرید.

 

برای دانلود رایگان جزوات آموزش زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید

توصیه های تکمیلی برای کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی انگلیسی

- اگر مکالمه زبان انگلیسی تدریس می کنید، در این حالت هم با روشهایی که خودتان به عنوان یک تحصیلکرده و مدرس زبان بهتر می دانید باید تلاش کنید تسلط صد در صدی داشته باشید و دایره لغات خودتان را مرتبا افزایش دهید و با دیدن فیلم و اخبار و .... حضور ذهن خودتان را به صورت کامل حفظ کنید.

 

- عامل دیگری که می تواند باعث شود یک شخص در کار خودش پیشرفت خیلی زیادی نکند و به موفقیت های بزرگ نرسد این است که آن شخص روی یک کار متمرکز نیست و می خواهد چند کار را با هم انجام دهد. برای تبدیل شدن به بهترین استاد زبان باید 100 درصد روی آن متمرکز باشید.

 

- میزان موفقیت شما در کار تدریس خصوصی و گروهی زبان انگلیسی متناسب است با میزان رضایت شاگردهایی که دارید و با میزان نتیجه گرفتن و موفقیت شاگردانتان. برای اینکه شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند باید کلاس متنوع و جذابی داشته باشید. از شاگردهای خودتان سوال بپرسید و کلاس را دو طرفه برگزار نمائید.

 

- جلسه اول فراتر از انتظار کار کنید و کمی بیشتر بمانید. با اشتیاق تدریس کنید و فکر شاگردتان را بخوانید. ببینید کجاها واقعا اشکال دارد و چه مطالبی باید گفته شود و روی همان موارد تمرکز کنید. جوری نباشد که فقط بر مبنای ذهنیت خودتان پیش بروید.

 

منبع: ایران مدرس www.IranModares.com برای آشنایی بیشتر با این وب سایت پیشنهاد می شود فیلم بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین را مشاهده نمائید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024