میکروب کش‌ترین دستگاه دنیا +عکس



میکروب کش‌ترین دستگاه دنیا +عکس
 باکتری و میکروب های زیادی روی دست های ما هستند که نمی توانیم آن ها را ببینیم و از همین رو بعد از یکبار شستن ساده فکر می کنیم که کاملا تمیز شده اند.
این در حالی است که باید چندین بار دست ها را شست و از ضدعفونی کننده های قوی نیز استفاده کرد تا به طور کامل میکروب ها از بین بروند و این کار هم زمان بر و هم بسیار سخت است.

میکروب کش‌ترین دستگاه دنیا,میکروب


به تازگی "دیاکره نیکولاس" موفق شده است دستگاهی بسیار جالب و منحصر به فرد طراحی کند که می تواند به راحتی میکروب های دست شما را در زمان بسیار کوتاهی و به طور کامل از بین ببرد.
این دستگاه که"HH" نام دارد از یک صفحه با سوراخ های متعدد درست شده است و تنها کافی است تا دستتان را روی این سوراخ ها قرار دهید تا در یک لحظه دستگاه با استفاده از الکل و مواد ضد عفونی کننده دست شما را تمیز کند.

میکروب کش‌ترین دستگاه دنیا,میکروب


در ادامه شما می توانید  دست خودتان را در زیر نور UV که این دستگاه تولید می کند گرفته و میزان تمیزی آن را چک کنید. در صورتی که لکه های سفید روی دست باشد این مفهوم را می رساند که دست شما هنوز حامل باکتری است.
سیستم برق رسانی این دستگاه نیز بسیار جالب است. در زیر دستگاه یک محفظه برای قرار گرفتن دو باتری قلمی قرار دارد و با همین دو باتری کوچک می تواند به راحتی دستان شما را ضدعفونی کند.
این دستگاه می تواند در خانه و مخصوصا در بیمارستان ها برای پزشکانی که قصد مراجعه به اتاق عمل را دارند مورد استفاده قرار گیرد و میزان سلامت را در همه جا بالا خواهد برد.

میکروب کش‌ترین دستگاه دنیا,میکروب

میکروب کش‌ترین دستگاه دنیا,میکروب

میکروب کش‌ترین دستگاه دنیا,میکروب

 منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------