با غول هوشمند مایکروسافت آشنا شوید



مایکروسافت تا کنون یک استراتژی را در خصوص بازار گوشی های هوشمند آزمایش کرده است و گویا بازخوردهای این استراتژی منجر به آن شده است که راهبر این شرکت در خصوص گوش های هوشمند تغییر کند.

بعد از آنکه خبر از ارائه نسخه های غول پیکر ویندوز فون در پاییز سال جاری شه بود، اکنون خبر میرسد که به زودی هوشمند Surface مایکروسافت نیز روانه بازار میشود.

با غول هوشمند مایکروسافت آشنا شوید

مایکروسافت تا چندی پیش گوشی های هوشمند خود را با سیستم عامل ویندوز فون تحت برند لومیا روانه بازار میکرد. اما بعد از ارائه چند نسخه هوشمند ارزان قیمت تحت برند مایکروسافت، اکنون قرار است هوشمند Surface در کنار نسخه تبلت Surface روانه بازار شود:

 

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، گوشی هوشمند Surface مایکروسافت با نام کد پروژه Juggernaut Alpha شناخته میشود و این هوشمند قرار است با سخت افزارهای قدرتمند و یک قدرت نمایی خاص وارد بازار شود.

گفته میشود که گوشی هوشمند Surface از یک صفحه نمایش 5.5 اینچ با وضوح Quad HD برابر با 2560 در 1140 پیکسل به همراه یک پردازشگر از نوع Atom X3 و 64 بیتی برخوردار است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند طبق شایعات باید به حافظه رم اشاره کرد که گویا در دو مدل 3 و 4 گیگابایت ارئه میشود و همچنین در خصوص حافظه داخلی، این دستگاه از دو نمونه 64 و 128 گیگابایتی برای حافظه داخلی و پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه خارجی MicroSD برخوردار است.

همچنین گزارش شده است که این دستگاه از یک دوربین 8 مگاپیکسل با لنز از نوع کارل زیس و دارای ویژگی Wide Angle در جلو و یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسل PureView در پشت برخوردار است. سایر امکانات گوشی هوشمند Surface عبارتند از شارژ وایرلس، USB Type C و ارائه با نسخه به روز ویندوز 10.

با غول هوشمند مایکروسافت آشنا شوید

گفته میشود که قرار است مایکروسافت گوشی هوشمند Surface را تا پایان امسال یا نهایتا ابتدای سال 2016 روانه بازار کند. این در حالی است که پیش از این نیز خبر از حضور دو پرچم دار قوی پیکر از سوی مایکروسافت یعنی 940 و 940 ایکس ال، در فصل پاییز رسیده بود.

اینگونه به نظر میرسد که بعد از تغییر و تحولاتی که مایکروسافت در بخش گوشی های موبایل داشته است، اکنون دست از استراتژی قبلی خود که تسخیر بازار با هوشمند های میان رده و ارزان قیمت بود، کشیده و عملا رقابت را به پشتوانه ویندوز 10 و قدرت درونی آن به حوزه پرچم دارها کشیده است.
اخبارعلمی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------