دختری محبوب با چهره ای وحشتناک +تصاویر



دختری محبوب با چهره ای وحشتناک +تصاویر

آدالیا مانند بسیاری از دختران شش ساله، از آواز خواندن، رقص و پانسمان کردن لذت می برد.اما بر خلاف سن بسیاری کمش، از معروف ترین و در عین حال بی ادعاترین جوانان در جهان است.

دختر شش ساله با بدن یک پیرزن در حال حاضر دارای طرفداران نزدیک به شش میلیون نفر در فیس بوک است.

به گزارش روزگارنو، آدالیا رز ویلیامز شش ساله بیشتر از 13 سال عمر نمی‌کند. او از بیماری نادری به نام پروگریا رنج می‌برد که کودکان پیش از نوجوانی پیر می‌شوند. او یکی از 89 کودکی است که در 32 کشور با این بیماری زندگی می‌کنند.

 آدالیا مانند بسیاری از دختران شش ساله، از آواز خواندن، رقص و پانسمان کردن لذت می برد.اما بر خلاف سن بسیاری کمش، از معروف ترین و در عین حال بی ادعاترین جوانان در جهان است که توانسته  نزدیک به شش میلیون نفر در فیس بوک را از طرفداران خودش کند.مادر و پدر او بسيار جوان و 24 ساله هستند و معتقدند او يک فرشته است که در لباس يک کودک در اين جهان زندگي ميکند.

او اخيرا يک ويدئو در فيس بوکش قرار داده است که در آن به سبک خواننده معروف ژاپني " گنگ نم" رقصيده است. اين ويدئو بازديدکنندگان زيادي داشته است و با استقبال خوبي از جانب مردم روبرو شده است.

کلمه پروگریا از واژه یونانی "proeros" به معنی پیری نابهنگام گرفته شده است و در آن پروتئینی به نام پروگرین شرکت دارد که باعث سرعت بخشیدن به پیر شدن جسم فرد می‌شود.

سرعت آن حدود 8 برابر سرعت معمولی است و پوست را لاغر و نازک و استخوان‌ها را شکننده می‌کند. بیماران پروگریا معمولاً با حمله قلبی یا سکته در سن 13 سالگی فوت می‌کنند./روزگارنو

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------