تولید لوازم آشپزخانه دستی برای حفظ محیط زیست



یک دانشجوی رشته طراحی در آلمان برای کمک به حفظ محیط زیست لوازم آشپزخانه جدید و چندکاره ای را طراحی کرده که برق مصرف نمی کند و تنها با چرخاندن یک اهرم کار می کند. 

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، مانوئل ایملر دانشجوی آلمانی است که یک لوازم آشپزخانه سازگار با محیط زیست به نام پینو را تولید کرده که تنها با چرخاندن یک اهرم و بدون نیاز به مصرف برق کارهایی همچون مخلوط کردن، آسیاب کردن، کوبیدن و له کردن مواد غذایی را به سادگی انجام می دهد.

  

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,لوازم آشپزخانه دستی

وی در مورد انگیزه اش برای تولید چنین وسیله ای گفته است: امروزه انسان با سرعتی بیش از گذشته در حال نابودی زندگی حیوانات، گیاهان و در نهایت خود است و لذا من از خودم پرسیدم چگونه می توانم به عنوان یک طراح به حفظ جهان کمک کنم. پاسخ من به این سوال در قالب یک پایان نامه کارشناسی ارشد دستگاهی بود که اثرات منفی زیست محیطی آن در کمترین حد ممکن است.

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,لوازم آشپزخانه دستی

این دستگاه متشکل از تعدادی چرخ دنده، صفحات چوبی سی ان سی، برخی صفحات فلزی، میلگرد و غیره است. با نصب چند سر مختلف بر روی میلگرد این وسیله می توان از آن برای انجام کارهای مختلفی استفاده کرد. هنوزمشخص نیست آیا برنامه ای برای عرضه تجاری این محصول به بازار وجود دارد یا خیر.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------