راهنمای خرید ساعت مچی از اشرافی



خرید ساعت مچی از اشرافی,راهنمای خرید ساعت مچی از اشرافی,انواع ساعت مچی های اشرافی

راهنمای خرید ساعت مچی از سایت اشرافی

 

ساعت مچی از جمله اکسسوری هاییست که اغلب افراد به آن علاقه مندند و هر یک از ما دوست داریم چند تایی از آنها را در مدل های مختلف، در کشوی خود داشته باشیم. این وسیله از دیر باز وجود داشه و پس از جنگ های قرن 19 به یک وسیله مهم در مد و فشن تبدیل شده است.

 

چرا به ساعت مچی نیاز داریم؟

شاید نوجوانان به خاطر علاقه زیاد به موبایل و در دسترس بودن این وسیله، خیلی به ضرورت ساعت مچی توجهی نداشته باشند، اما کافیست شما یک فرد بالغ باشید تا در هنگام ست کردن لباس های خود برای یک مهمانی یا جلسه کاری متوجه شوید یک جای کار می لنگد و جای چیزی خالیست.

 

ساعت مچی استایل شما را تکمیل کرده و موجب می شود به جای نگاه کردن مداوم به موبایل که مخصوصا در جلسات کاری یک نوع بی حرمتی به سایرین نیز محسوب می شود، گهگداری به ساعت مچی خود نگاهی بیندازید و از زمان آگاه شوید.

 

چرا از اشرافی ساعت مچی بخریم؟

وب سایت اشرافی یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی کشور با سابقه چندین ساله افتخار دارد که بهترین و محبوب ترین مدل های ساعت مچی را در کالکشن خود جمع اوری کرده و همیشه در حال بروزرسانی محصولات خود است.

 

این فروشگاه با تکیه بر مشتری مداری توانسته جایگاه ویژه ای در بین ساعت بازها پیدا کنید. اشرافی از اولین فروشگاه های اینترنتی ساعت مچی بود که گارانتی واقعی را به سرویس خود افزوده است. در اشرافی هم مدل های اورجینال و هم ساعت های "های کپی" از برندهای مطرح جهان به فروش می رسند.

 

تنواع مدل ها اینقدر زیاد است که حتی اگر خیلی اهل ساعت مچی هم نباشید، از ده ها مدل خوشتان می آید و دوست دارید آنها را روزی مال خود داشته باشید. کافیست سری به فروشگاه اینترنتی اشرافی بزنید و اقدام به خرید ساعت مچی کنید. ناگفته نماند حتی امکان خرید حضوری نیز در فروشگاه اشرافی نیز وجود دارد. در صورت تمایل هم می توانید پرداخت خود را در محل انجام دهید.

 

انواع ساعت مچی از نظر موتور

ساعت مچی در دو نوع موتور اتوماتیک خودکوک و کوارتز در اشرافی وجود دارند. ساعت های کوارتز همان مدل هایی هستند که برای کار کردن به باتری نیاز دارند. ساعت های اتوماتیک نیز به باتری نیاز ندارند و تنها با حرکت دست یا پیچاندن یک فنر، کوک می شوند و تا ساعت ها کار می کنند.

 

در حالت کلی اگر خیلی خوصله نگهداری از ساعت را ندارید ساعت با موتور کوارتز برای شما مناسب است، اما اگر "ساعت باز" هستید، ساعت های اتوماتیک از نظر هنری ظرافت بسیار بیشتری دارند و آنها را به شما پیشنهاد می کنیم. ساعت های اتوماتیک برای آن دسته از افرادی مناسب است که چندین ساعت در کلکسیون خود داشته و هر از چند گاه از یکی از آنها استفاده می کنند.

 

انواع ساعت مچی از نظر نوع بند

از نظر نوع بند ساعت های مچی در مدل ها متنوع چرمی، فلزی، پلاستیکی، سیلیکون و چند مورد خاص دیگر عرضه می شوند. هر کدام از این ها مزایا و معایب خاص خود ار دارند. در راهنمای خرید ساعت مچی منتشر شده در سایت اشرافی اطلاعات زیادی در این باره درج شده است که پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه شان کنید. 

 

چه برندهایی در سایت اشرافی قابل خرید است؟

اشرافی از نظر تنوع در برند بسیار گسترده عمل کرده است. از جمله برند هایی که در اشرافی می توانید بیابید می توانیم به رولکس، دیزل، امپریو آرمانی، امگا، پتگ فیلیپ، کاسیو، سیتیزن و هابلوت اشاره کنیم. در سایت اشرافی منتظرتان هستیم. حتی اگر هم اکنون قصد خرید ساعت را ندارید، شبکه های اجتماعی اشرافی را دنبال کنید، اشرافی به مناسب های مختلف تخفیف های ویژه ای برای مشتریان جدید و قدیمی در نظر می گیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024