مدلي که با استفاده از فتوشاپ خود را به باربي تبدیل کرد +عکس



باربي,عکس باربي,عروسک باربي,انواع باربي

 ويدئوي منتشر شده ثابت کرد مدلي که از خود يک باربي ساخته بود با استفاده از فتوشاپ مردم را فریب داده است.
کمر بسيار باريک، چهره سراميکي، ژستهاي عروسکي و گردن نحيف و باريک همه نتيجه يک فتوشاپ حرفه اي است. يک وب سايت اخيرا تصاويري از اين مدل اوکرايني منتشر کرد که نشان ميدهد "والريا لوکيانوا" خيلي با چهره اي که ازخود به نمايش گذاشته است فرق ميکند. "نيک ريچي"موسس اين سايت لقب "مايکل جکسون" اوکراين را به او داده است.
اين سايت عنوان کرده است اين دختر يک متقلب است ، اگرچه ادعا ميکند تصاويرش واقعي است اما مدارک زيادي وجود دارد که نشان ميدهد او از ترفندهاي فتوشاپي براي ايجاد کردن تصاويرش استفاده ميکند
"لوکيا نوا" انجام هرگونه عمل جراحي و يا حتي فتوشاپ روي تصاويرش را تکذيب کرده بود. در تازه ترين ويدئوي منتشر شده اش او چهره اي منتقدانه به خود گرفته است و سر خود را با زاويه اي که نشان از ناراحتي اش است کج کرده اما آنچه به نظر ميرسد او بيش از هرچيز تنها يک زن معمولي است.
او به انتقادي که درمورد گردن باريکش در تصاوير شده بود اينگونه پاسخ داده است: هرکس در زندگي مشکلي دارد و من هم از اين ناراحتي رنج ميبرم. گردن من به قدري باريک است که توان صاف نگهداشتن سرم را ندارد و نميتوانم گردنم را صاف نگه دارم.
وي همچنين عنوان کرده است : مشخص ميشود کارم خيلي خوب بوده است که مردم احساس ميکنند من غير طبيعي هستم. فقط بايد کمي اعتماد به نفس داشت و راجع به هرچيز زود قضاوت نکرد.... / پرداد

 باربي,عکس باربي,عروسک باربي,انواع باربي

 

باربي,عکس باربي,عروسک باربي,انواع باربي

 

باربي,عکس باربي,عروسک باربي,انواع باربي

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------