مرد خوش شانس آمریکایی که یک شبه پولدار شد!



ماجرای جالب یک مرد آمریکایی که با پیدا کردن سکه‌های ۲۲۲ ساله از زیر خاک یک شبه پولدار شد خبرساز شده است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همواره عده‌ای هستند که به دنبال کسب درآمد زیاد، علی‌الخصوص کسب درآمد یک شبه هستند. یکی از این راه‌های یک شبه پول‌دار شدن و یک شبه ره صد ساله را رفتن جست‌وجو برای گنج است. این کار در اکثر موارد با شکست و متضرر شدن فردی که وقت خود را صرف آن می‌کند، همراه است. در این بین اگر کسی موفق به انجام این کار شود، پول هنگفتی نصیبش می‌شود.

 

مردی آمریکایی به نام شین هاستون که عاشق جستجوی گنج با استفاده از فلزیاب است، در طی تحقیقات خود سکه‌ای به ارزش «پنی» را پیدا کرد که مربوط به سال ۱۷۹۸، یعنی ۲۲۲ سال پیش است و متعلق به دهه اول ضرب سکه در آمریکای شمالی است. او با یکی از دوستانش در نیوهمشایر نزدیک یک کلیسا در ماین، شمال شرقی ایالات متحده، توانستند این سکه‌ها را از خاک بیرون بکشند.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون , سکه‌
 

هاستون گفت كه سکه‌ها را در حیاط كلیسایی در آمبدن پیدا كرده‌اند كه به او اجازه دادند از فلزیاب استفاده كند و به دلیل شرایط اطراف این زمین، سکه‌ها دچار تغییراتی شده‌اند. وی اظهار داشت كه این واحد پول می‌تواند به قیمت ۲۰۰ دلار به فروش برسد، اما او قصد فروش آن را ندارد.

 

این سکه تمام آن چیزی نبود که هاستون در آن سفر پیدا کرد، زیرا او یک پنی دیگر نیز پیدا کرد که مربوط به سال ۱۸۱۸ است، یک مجموعه کامل چرخ دستی و یک توپ تفنگ عتیقه کالیبر ۷۵ که نشان از منشا آن یعنی کشور انگلیس است نیز در بین یافته‌های هاستون بود.

 

به گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، در خبری مرتبط با موضوع کشف گنج نیز فردی به نام لوک ماهونی که یک متخصص فلزیاب است، توانست یک گنجینه استثنایی از سکه‌های نقره مربوط به دوران جنگ‌های داخلی آمریکا را کشف کند. لوک ماهونی ۴۰ ساله به دنبال گنجینه‌های باستانی در سراسر جهان است و به خاطر کشف این گنجینه با ارزش که ارزشی حدود ۱۰۰ هزار پوند دارد، یک جشن مفصل برپا کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------