«مبارزه با کفتارها» راه و رسم عجیب قبیله‌ای در نیجریه + تصاویر



قبیله‌ای در نیجریه زندگی خود را از طریق پرورش کفتار و مبارزه جوانان با این حیوان وحشی و درنده می‌گذرانند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قاره آفریقا بیشترین سهم از افسانه‌ها و سنت‌های منحصر به فرد را دارد که مردم آن را از سایر مردم جهان متمایز می‌کند از جمله آن‌ها مردمی هستند که قادرند کفتار پرورش دهند، اما به این شرط که او عضوی از قبیله «مردان کفتار» باشد که در روستا‌های دور افتاده حومه شهر «ابوجا» در نیجریه زندگی می‌کنند.

 

در آیین‌های خاص فضای غالب همراه با نواختن طبل به روش آفریقایی است، زیرا مردم محلی و خارجی که به دنبال هر چیز خنده دار و مشکوکی در جنگل‌های آفریقا هستند در محافل جمع می‌شوند تا نمایش‌های فولکلوریک «مردان کفتار» را تماشا کنند.

 

«محمد اوکاری» روزنامه نگار و پخش کننده رادیو‌های تخصصی سواحیلی می‌گوید: این قبایل کنترل زیادی در روستا‌ها و بیابان‌های هم مرز با شهر‌ها دارند و از جادوی عجیبی برخوردار هستند که مردم را در داخل و خارج از کشور به خود جذب می‌کند.

 

رابطه‌ای که این مردان و کفتار‌ها را گرد هم آورد با حذف این حیوانات درنده از طبیعت و با بهره گیری از ناتوانی آن‌ها در بازگشت دوباره به طبیعت آغاز می‌شود. این گزارش نشان می‌دهد که کفتار‌ها به لحاظ غذایی کاملاً به این مردان وابستگی دارند و نوعی همزیستی متقابل دارند که از قابلیت‌های منحصر به فرد برخوردار هستند و در مناطق کویری دور از شهر‌ها و شهرنشینی در نیجریه سکونت دارند.

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,راه و رسم عجیب قبیله‌ای

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,راه و رسم عجیب قبیله‌ای

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,راه و رسم عجیب قبیله‌ای

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,راه و رسم عجیب قبیله‌ای
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------