عجیب ترین افسانه‌های محلی در ایالت‌های مختلف آمریکا



داستان‌ها و افسانه‌های محلی باورنکردنی در ایالت‌های مختلف آمریکا وجود دارد که باعث تعجب شما خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، داستان‌های محلی زیادی در ایالت‌های مختلف آمریکا وجود دارد. این داستان‌ها در اطراف آتش اردوگاه زمزمه می‌شوند و نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شوند. آن‌ها ترس را به یک اندازه در قلب و ذهن کودکان و بزرگسالان ایجاد می‌کنند. سوژه‌های آن‌ها اشکال مختلفی دارد. این داستان‌ها چه درباره موجودات خونخوار شب، اشرار انتقام جو و یا گرداب‌های شوم باشند، هر بار که نقل می‌شوند، وحشت بیشتری را ایجاد می‌کنند.

 

آمریکا کشوری پر از باور‌های عامیانه و فولکلور است، داستان‌هایی که به کابوس خیلی‌ها راه پیدا کرده است. با این حال برخی از این داستان‌های بیشتر از بقیه ماندگار شده اند که ممکن است به دلیل ریشه داشتن آن‌ها در محبوبیت جامعه باشد. در ادامه با برخی این داستان‌ها آشنا خواهید شد.

 

آلاباما: زمین بازی کودکان مُرده

  عجیب ترین افسانه‌ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

این زمین بازی وهم انگیز مجاور Maple Hill، در قدیمی‌ترین قبرستان هانتسویل قرار دارد. این زمین بازی احتمالا برای سرگرمی بچه‌ها در زمانی که والدین آن‌ها از آرامگاه‌ها بازدید می‌کردند، طراحی شده است. افسانه‌ها می‌گویند روح کودکان که از زمان ایجاد اولین قبر در سال ۱۸۲۲، شب‌ها برای بازی بیرون می‌آیند. افرادی مدعی شده اند که گوی‌های نوری که از سرسره پایین می‌روند و تاب‌هایی را که به تنهایی در حال حرکت هستند مشاهده کرده اند و حتی صدای خنده شنیده اند. عده‌ای معتقدند که که این ارواح برای کودکانی است که در دهه ۶۰ شایعه شده بود اجساد آن‌ها در منطقه‌ای که اکنون زمین بازی در آن قرار دارد، پیدا شده است.

 

آلاسکا: مثلث آلاسکا

  عجیب ترین افسانه‌ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

مثلث آلاسکا شامل منطقه‌ای از نزدیک جونو در جنوب شرقی تا منطقه بارو شمالی تا کلانشهر غربی آنکوریج را شامل می‌شود. فقط در نیم قرن گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر بدون هیچ اثری در این منطقه مفقود شده اند. آیا آن‌ها توسط موجودات اسطوره‌ای مانند حیوان وحشی یا آدم ربا‌ها در هنگام پیاده روی گم شده اند، یا به سادگی در گرداب تاریکی محو می‌شوند؟ هیچ کس نمی‌داند اگرچه تلاش‌هایی برای یافتن پاسخ صورت گرفته است. زمانی که هیل باگز عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا بعد از سفر به جونو در آلاسکا در سال ۱۹۷۲ ناپدید شد، جستجوی گسترده‌ای ترتیب داده شد، اما هیچ جسدی وجود نداشت.

 

آریزونا: اسکین واکر‌ها

  عجیب ترین افسانه‌ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

هنگام رانندگی در جاده‌های بیابانی آریزونا، به خصوص در شب، احساس ناراحتی و ترس خیلی زود در بین مسافران ایجاد می‌شود. زیرا طبق افسانه ای، موجودی ترسناک در این بیابان‌ها وجود دارد که ممکن از از پنجره وارد اتومبیل شود. موجودی نیمه انسان که دگرپیکر است و می‌تواند تغییر شکل دهد. این افسانه چنان در فرهنگ آریزونا ریشه دوانده است که، هنگامی که یک زن در فلگستف به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسید، دفاع قاتل متهم در دادگاه این بود که این حمله و قتل توسط یک اسکین واکر انجام شده است.

 

کالیفرنیا: ژرف دره ترنبال

  عجیب ترین افسانه‌ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

ترنبال که در نزدیکی لس آنجلس و بین شهر‌های وایتیر و اینداستری واقع شده است، یک بنای ۴۹ هزار هکتاری است که در میان تپه‌های دیدنی واقع شده است. بومیان این مکان را «هوتوکنگنا» یا محل شیطان می‌نامیدند. جایی که ارواح کشته شدگان به دلیل عدم پذیرش مسیحیت، در کنار جادوگران و شیطان پرستان ساکن هستند. گفته می‌شود از این محل برای قربانی کردن کودکان استفاده می‌کردند و اکنون ارواح آن‌ها در میان درختان و دره‌ها سرگردان هستند. همچنین باور بر این است ارواح ۲۱ کودکی که در سال ۵۲ در یک سانحه هوایی کشته شدند نیز در این مکان هستند.

 

وایومینگ: کشتی مرگ

  عجیب ترین افسانه‌ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

در ایالت وایومینگ داستان‌های عجیب و غریب زیادی مطرح می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به زن بی سَر اشاره کرد. اما عجیب‌ترین داستان‌ها در مورد «کشتی مرگ» گفته شده است. یک کشتی شبح زده که در رودخانه پلات در میان مِه پنهان شده است. گفته می‌شود خدمه نفرین شده روی عرشه این قایق بادبانی قدیمی جمع می‌شوند و جسدی را محاصره می‌کنند. گزارش شده است که این کشتی برای اولین بار در سال ۱۸۹۲ توسط شخصی به نام به نام لئون وبر مشاهده شد که مدتی بعد یکی از عزیزانش را از دست می‌دهد.

 

تگزاس: کودکان چشم سیاه

  عجیب ترین افسانه‌ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

فیلم‌های ترسناک باعث می‌شوند مردم به طور مداوم از جاده‌های قدیمی کشور، خانه‌های متروکه و بچه‌هایی که از مزارع ذرت بیرون می‌آیند بترسند. اما کودکان چشم سیاه سرگردان در مناطق کاملا طبیعی و غیر تهدیدآمیز به نظر می‌رسند. شایعه شده است که آن‌ها با شروع درخواست یک چیز کاملا غیرمنتظره مانند رساندن آن‌ها به خانه یا پول نقد ناچیز، قربانیان خود را در شرایط سخت قرار می‌دهند.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------