ورود سامانه بارشی ضعیف به اصفهان و افزایش دمای استان در پایان هفته



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت آب و هوای اصفهان
کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: روز چهارشنبه با گذر موج ناپایدار ضعیف از روی استان افزایش ابر و در مناطق غربی، شمال‌شرقی و جنوبی احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ویکتوریا عزتیان امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس آسمانی کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و در مناطق مرکزی غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود که اندکی باعث کاهش کیفیت هوا و افزایش آلودگی می‌شود.

 

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: روز چهارشنبه با گذر موج ناپایدار ضعیف از روی استان افزایش ابر و در مناطق غربی، شمال‌شرقی و جنوبی احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کمینه دما طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان بین 2 تا 3 درجه افزایش خواهد داشت، گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشینه دمای شهر اصفهان به 11 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما به یک درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و امروز با 2 درجه افزایش کمینه دمای فردا صبح به یک درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید و بیشینه دما 12 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

عزتیان ادامه داد: برای 24 ساعت آینده چوپانان و خور و بیابانک با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقاط استان و بویین میاندشت با 13 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است، لازم به ذکر است بویین میاندشت روز گذشته با 16 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه کشور بوده است.

 

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمانی قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است، مطرح کرد: کیفیت هوای امروز سالم خواهد بود، اما در نقاط پرتردد و پرترافیک از جمله حوالی ظهر و غروب به صورت موقتی در حد ناسالم برای عموم خواهد شد که البته زود به شرایط سالم باز خواهد گشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------