برگزاری نشست مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای با نمایندگان باشگاه استقلال



مجوز حرفه ای استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نشست دبیرکل و مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه استقلال در مورد صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه عصر امروز برگزار شد.

به گزارش تسنیم به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، مصطفی زارعی مسئول صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، جعفری و شیخی (اعضای دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون) با مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال، سمیعی معاون حقوقی باشگاه، فتاحی معاون ورزشی، نادری مسئول مجوز باشگاهی، نصیری کارشناس مجوز باشگاهی و کارشناسان مالی و حقوقی این باشگاه عصر امروز (شنبه) برگزار شد.

 

در این نشست اعضا درباره ایرادات و اشکلاتی که کمیته بدوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال مطرح کرده بودند به بحث و بررسی پرداخته و درباره معیارهای ورزشی، حقوقی، مالی و زیرساخت‌ها باشگاه استقلال مواردی مطرح همچنین مقرر شد تا تمهیدات لازم توسط این باشگاه به منظور برآوردن خواسته AFC صورت گیرد.

 

علاوه بر این تأکید شد تا بخش حقوقی باشگاه استقلال با وزارت ورزش و جوانان برای تعیین تکلیف موضوع مالکیت باشگاه و ارائه مدارک و مستندات لازم اقدامات لازم را انجام دهند.

 

در مورد زیرساخت‌ها نیز مقرر شد تا با همکاری وزارت ورزش، شرکت توسعه و تجهیز و همچنین استادیوم آزادی الزاماتی که برای استادیوم‌ها نیاز است مورد بررسی قرار گیرد و با رفع موانع، شرایط صدور مجوز حرفه‌‌ای این باشگاه فراهم شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------