زارع: حق مردم انزلی نبود که همه بازی‌ها با تماشاگر باشد به غیر از مسابقه ما/ ساپینتو در نشست خبری شرکت نکرد



مازیار زارع،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: حق هواداران ملوان بود که فردا بیایند و ما را حمایت کنند، ولی متأسفم که این شرایط فراهم نشد.

به گزارش تسنیم‌، مازیار زارع در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از مدت‌ها برگشتیم و در انزلی قرار است بازی کنیم. در استادیومی که واقعاً جای هواداران‌مان با این همه سختی که کشیدیم، خالی است. حق‌شان بود که بیایند و ما را حمایت کنند، ولی واقعاً متأسفم که این شرایط فراهم نشد. البته به نظرم زحمات زیادی از سوی برخی ارگان‌ها کشیده شد تا این استادیوم به بازی با استقلال برسد.

 

بودجه ما به اندازه قرارداد یک بازیکن است!

وی در ادامه افزود: بازی سختی پیش رو داریم؛ ما و استقلال از نظر مالی و نفری اختلاف بسیار زیادی در فوتبال‌مان افتاده است. یادم هست زمانی که ما بازی می‌کردیم اینقدر اختلاف نبود. بودجه‌های بسیار زیادی برای آنها در نظر گرفته می‌شود و بودجه ما بسیار بسیار اندک است. شاید اگر اعلام کنیم، بودجه ما به اندازه قرارداد یک نفر باشد.

 

حق مردم انزلی نبود که همه بازی‌ها با تماشاگر باشد به غیر از مسابقه ما

سرمربی ملوان تصریح کرد: مطمئناً از نظر انگیزه و نفری اصلاً ناامید نیستیم و خیلی حرف‌ها برای گفتن در زمین داریم. فکر می‌کنم باید نگاه متفاوتی به تیم‌هایی که بودجه بالایی ندارند، شود. الان دو ماه است که یک مرد پشت تیم است و اگر نباشد نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. همچنان منتظر اتفاقات خوبی برای ملوان هستیم. باز هم تکرار می‌کنم جای هواداران خیلی خالی است. افسوس این را می‌خوریم که همه بازی‌های ایران با تماشاگر است و فقط این بازی بدون تماشاگر خواهد بود. این حق مردم ما نبود و نباید این اتفاق می‌افتاد. در هر صورت با روحیه بالا می‌رویم و می‌دانیم فردا یک نبرد بسیار بسیار سخت در انزلی داریم.

 

زارع همچنین درباره مصدومان و محرومان تیم ملوان برای دیدار با استقلال توضیح داد: اکبر ایمانی، ایمان صادقی و سبحان پسندیده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و بقیه بچه‌ها حضور دارند.

 

وی در مورد جذب بازیکن در فاز تهاجمی نیز گفت: فکر می‌کنم شب و روز دنبال این موضوع هستیم، ولی متأسفانه فوتبال ایران با مشکل مهاجم مواجه است. یک مقدار کار سخت است و باید دنبال بازیکن خارجی یا داخلی برویم که به دردمان بخورد. شب و روز دنبال این موضوع هستیم و واقعاً نیاز داریم یک یا دو مهاجم به تیم‌مان اضافه شود.

 

***

 

ساپینتو در نشست خبری دیدار ملوان - استقلال شرکت نکرد
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل همزمانی زمان نشست خبری و ساعت پرواز آبی‌پوشان به شهر رشت، در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و ملوان حاضر نشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------