تکذیب شایعه پرسپولیسی شدن ارسلان مطهری/ دیاباته: به زودی تصمیم می‌گیرم



نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ایجنت ارسلان مطهری شایعه پیوستن او به پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ایجنت ارسلان مطهری با یک استوری اینستاگرامی شایعه پیوستن این بازیکن به پرسپولیس را رد کرد.

 

علی طیبی در این استوری نوشت: «واقعا جای تعجب داره بعضی صحبت ها، مدت نقل و انتقالات در ایران تمام شده.»

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

ادامه بلاتکلیفی دو بازیکن استقلال و تغییر محل تمرین آبی‌پوشان با تصمیم ساپینتو

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به دلیل تصمیم سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار با مس کرمان ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد.

 

در حالی که تمرینات استقلال در مجموعه انقلاب برگزار می‌شد به دلیل شلوغی روزهای اخیر در این محل، ریکاردو ساپینتو با ناراحتی از مسئولان استقلال خواسته بود تمرین به مکان دیگری برود. این مسئله باعث شده که حتی محل تمرین فردا مشخص نباشد و شاید آبی‌پوشان به مجموعه آرارات بروند.

 

کاوه رضایی که چند روزی است فقط نظاره‌گر تمرینات است امروز جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد. وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نشده است که جای تعجب دارد.

 

ارسلان مطهری دیگر مهاجم استقلال که نامش از لیست آبی‌پوشان خارج شده است امروز هم در محل تمرین حضور یافت اما مجوز تمرین کردن پیدا نکرد.

 

زبیر نیک‌نفس هافبک استقلال نیز به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کرد و به مانند بازی با ملوان در دیدار با مس نیز غایب خواهد بود.

 

سیاوش یزدانی مدافع آبی‌پوشان قرار است کارت بازی‌اش صادر شود تا اگر کادرفنی صلاح دانست در لیست تیم برای بازی با مس قرار بگیرد.

 

تمرین استقلال و خسرو حیدری؛ جدایی درکار نیست

ورزش سه نوشت: امروز در فضای مجازی شایعه شد که خسرو حیدری از کادر فنی تیم استقلال جدا شده چون تصاویر او در تمرینات روزهای اخیر منتشر نشده است.

 

این شایعه بعد از آن پخش شد که خسرو حیدری در جریان بازی با استقلال با ساپینتو وارد گفتگو شد و چهره بر افروخته ساپینتو این ذهنیت را برای برخی ایجاد کرد که این دو با هم بحث و گفتگو کرده اند تا جایی که کار به جدایی خسرو حیدری از کادر فنی تیم استقلال انجامیده است.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

اما تصویری که مشاهده می کنید از تمرین امروز استقلال است و خسرو حیدری هم به عنوان یکی از مربیان در حال تمرین با استقلالی هاست. تصویری که ثابت می کند اگر بحثی هم بوده فنی بوده و منجر به جدایی خسرو حیدری از کادر فنی تیم آبی نشده است.

 

ساپینتو در کنار زمین پرشور و کمی هم عصبانی است و در بازی با ملوان این موضوع را به خوبی ثابت کرد و در این مسیر کاملا طبیعی است با دستیاران خود هم وارد بحث های فنی شود و این به معنی دعوا و قطع همکاری با هیچ یک از آنها نیست.

 

***

 

مشکل نقل و انتقالات استقلال حل شد

مسئول نقل و انتقالات فوتبال ایران گفت: نام دو بازیکن استقلال در لیست این فصل قرار دارد و به زودی کارت بازی آنها صادر می‌شود.

 

محمدرضا کسرایی مسئول نقل و انتقالات فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره اینکه گفته شده لیست استقلال پر شده و این باشگاه نمی‌تواند نام سیاوش یزدانی را در لیست این فصل قرار دهد، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم من هیچ وقت نگفتم لیست استقلال پر شده است و یزدانی نمی‌تواند وارد لیست شود ، بلکه گفتم باشگاه استقلال مدارک این بازیکن را به سازمان لیگ ارائه نداده است.

 

وی افزود: کاوه رضایی شرایطی مشابه به یزدانی دارد، باشگاه استقلال در آخرین لحظات نقل و انتقالات قرارداد به همراه مدارک سیاوش یزدانی و کاوه رضایی را در سامانه بارگزاری و ایمیل  کردند، بنابراین این دو بازیکن در لیست این فصل آبی پوشان قرار دارند.

 

کسرایی در پایان توضیح داد: البته باشگاه استقلال هنوز اصل مدارک را به سازمان ارائه نداده است و هر زمان که مدارک این دو بازیکن را باشگاه تحویل دهد و ما بررسی کردیم ، کارت بازی یزدانی و رضایی را صادر خواهیم کرد گرچه  با توجه به بارگزاری مدارک به نظر می‌آید مشکلی هم وجود ندارد.

 

***

 

پیام «شیخ دیاباته» با پیراهن قرمز: به زودی تصمیم می‌گیرم

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که هنوز به پیشنهاد پرسپولیس و پیوستن به این تیم پاسخ مثبت نداده است، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در چند روز آینده تصمیم گیری می‌کند.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس پس از انجام مذاکرات متوالی با شیخ دیاباته آماده امضای قرارداد با مهاجم اهل مالی بود تا اینکه مهاجم پیشین الغرافه قطر و استقلال تهران تغییر ناگهانی در تصمیم خود داشت.

 

این موضوع هواداران پرسپولیس را نسبت به عدم پیوستن به پرسپولیس نگران کرد به ویژه اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد تمیروف دیگر مهاجم خارجی خود را فسخ کرد.

 

دیاباته امروز سه شنبه با انتشار تصویر و پیامی از خود، تاکید کرد که به دلیل مشکلات شخصی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

 

نقل و انتقالات فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در این پیام که با تصویری از دیاباته با پیراهن قرمز هم وجود دارد، آمده است: «هواداران عزیز ایرانی؛ از پیام و حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم. به خاطر مشکلات شخصی هنوز تصمیم نهایی را برای ادامه حضور در لیگ ایران نگرفته‌ام. در چند روز آینده تصمیمم را می‌گیرم.»

 

این در حالی است که پرسپولیس در خط حمله خود به یک بازیکن جدید نیاز دارد. یورگن لوکادیا مهاجم هلندی هنوز آمادگی کامل را پیدا نکرده است و مهدی عبدی دیگر مهاجم پرسپولیس هم نتوانسته به انتظارات پاسخ مثبت بدهد. از سوی دیگر، حامد پاکدل هم در بازی قبلی پرسپولیس به صورت تعویضی وارد زمین شد.

 

پیش از این گفته می‌شد دیاباته که سابقه بازی در تیم استقلال را هم دارد، با پرسپولیس به توافق رسیده اما چرخش ناگهانی او و موکول کردن تصمیم گیری به روزهای آینده از سوی این مهاجم اتفاق عجیب و مبهمی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------