آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

گل‌محمدی: برای قهرمانی می‌جنگیم/ پیروانی: رحمتی جوانی کرد!



گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بازی سختی برابر آلومینیوم را پشت سر گذاشته است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی اراک میهمان آلومینیوم بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

 

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: این برد را به آقای موسی سلامت جانباز شیمیایی جنگ تقدیم می‌کنم. در این دیدار به دنبال سه امتیاز بودیم و گرفتن سه امتیاز هدف ما بود. با توجه به اینکه در دو بازی اخیر بردی نداشتیم، به دنبال این بودیم که حتما این بازی را ببریم. بازی سختی برای ما بود و خوب بازی را شروع کردیم. نیمه اول جذاب بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و آلومینیوم هم فرصت‌هایی داشت.

 

وی افزود: در نیمه دوم آلومینیوم فشار خود را افزایش داد و بازیکنان ما خوب دفاع کردند و فرصتی به حریف ندادیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز بیرون خانه خوب بگیریم و از هواداران تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند.

 

او در ادامه درباره سوال یک خبرنگار که عنوان کرد پرسپولیس در روزی که خوب نبود برنده شد هم گفت: شایسته پیروزی بودیم و فرصت‌های زیادی داشتیم و موقعیت گل به حریف ندادیم. ما خوب بودیم و گل زدیم و عملکرد خوبی داشتیم.

 

وی درباره اینکه پرسپولیس در این فصل فقط یک گل زده هم گفت: لیگ سختی داریم و اینگونه نیست که چون پرسپولیس هستیم باید برنده شویم. ما همیشه برای برد تلاش می‌کنیم اما لیگ ایران سخت است. ضمن اینکه مقابل تیمی بازی می‌کردیم که کیفیت دارد. هیچ تیمی نمی‌تواند آلومینیوم را راحت ببرد. لیگ سختی داریم اما تیم ما برای قهرمانی بسته شده و برای قهرمانی می‌جنگیم اما انتظار اینکه در هر بازی چند گل بزنیم زیاد درست نیست. ما در سه بازی اخیر حداقل موقعیت را به حریف دادیم. از نظر ساختار دفاعی خوب کار کرده‌ایم.

 

گل‌محمدی درباره عملکرد لوکادیا هم گفت: او به بازی‌های بیشتری احتیاج دارد. او از فرصت‌ها به خوبی بهره می‌برد. او باید وارد شرایط مسابقه شود و باید او را آماده کنیم. با تمرینات مداوم می‌تواند خودش را آماده کند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش خط حمله ضعیفی داشت هم گفت: فکر کنم بازی را خوب نگاه نکردید.

 

وی درباره حضور تماشاگران با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر بود هم گفت: ما از حضور تماشاگران لذت می‌بریم و حق همه است که در استادیوم حاضر باشند. امروز می توانستیم تماشاگر داشته باشیم اما اینکه الفاظی استفاده کنند و توهین کنند درست نبود. وقتی بازی بدون تماشاگر است باید راهکارهای مناسب وجود داشته باشد. اگر می گفتند بازی با تماشاگر است امروز قطعا کل ورزشگاه پر می‌شد.

 

او درباره عملکرد سعید صادقی هم گفت: سعید صادقی یکی از بازیکنان خوب ما بود. نمی‌خواهم از کسی دفاع کنم اما شروع کارش در پرسپولیس است و انتظارات در پرسپولیس بالا است.

 

***

 

پیروانی: اعتراض ما به دلیل توهین هواداران بود/ رحمتی جوانی کرد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحثی نسبت به حضور هواداران روی سکوها نداشتیم و اعتراض ما به دلیل توهین‌های آنها به کادرفنی ما بود.

 

به گزارش تسنیم، افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در خصوص حضور هواداران در این دیدار، گفت: بحثی برای حضور هواداران روی سکوها نداریم، فقط می‌گوییم که توهین نکنند، وگرنه تیم ما بیشترین هوادار را دارد و مخلص همه آنها هستیم. زمانی که به مربی و کادرفنی تیم ما توهین کردند ما معترض شدیم. مدتی هم بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد و نمی‌توان خیلی ایراد گرفت.

 

وی در خصوص اینکه مهدی رحمتی هم صحبتی انجام داد و باعث شد شما دلخور شوید؟ گفت: رحمتی جوانی کرد.

 

***

 

رحمتی: بازیکنانم بدانند برای بزرگ شدن، باید ذهن و روح بزرگی داشته باشند/ نتیجه عادلانه مساوی یا برد ما بود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم که پرسپولیس را در بخش زیادی از این مسابقه تحت فشار گذاشتند.

 

رحمتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر آلومینیوم برابر پرسپولیس گفت: خدا را بابت داشتن این بازیکنان و این تیم شکر می‌کنم. با اینکه نتیجه بخشی از فوتبال است و برخی مسائل به آن برمی‌گردد، اما تیم خوب و یکدستی داریم. 18 بازیکن به ما اضافه شده‌اند و میانگین سنی آلومینیوم چهار یا پنج سال کاهش یافته است. اکنون میانگین سنی ما 28 سال شده و از بازیکنان تشکر می‌کنم که پرسپولیس را در بخش زیادی از این مسابقه تحت فشار گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب ایران است و قهرمان پنج دوره لیگ برتر به شمار می‌رود، تصریح کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم پرسپولیس را وادار کردند که بارها بنا به دلایل مختلف، در بازی وقفه ایجاد کند. به تیمم می‌بالم که چنین شرایطی را رقم زدیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم.

 

سرمربی آلومینیوم با اشاره به فرصت‌های گلزنی تیم خود خاطرنشان کرد: به‌جز توپی که تبدیل به گل شد، پرسپولیس شانس دیگری نداشت و اگر در این مسابقه انصاف رعایت می‌شد، یا بازی باید مساوی می‌شد یا ما پیروز می‌شدیم. از بازیکنانم گلایه دارم. آنها باید بدانند برای بزرگ شدن، ذهن و روح آنها باید خیلی بزرگتر باشد که برابر اتفاقات، واکنش بهتری نشان بدهند.

 

رحمتی با بیان اینکه بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول تحت تأثیر نام پرسپولیس قرار گرفته بودند، گفت: با گذشت زمان بهتر شدیم و شانس گلزنی پیدا کردیم. پرسپولیس در 25 دقیقه نیمه اول مالک توپ بود، اما مالکیت را که شاخصه تیم‌های گل‌محمدی است، از حریف گرفتیم. تیم من فقط به زمان نیاز دارد تا بازیکنان جدید رفته‌رفته جا بیفتند. به این تیم خیلی خوش‌بین هستم و ان‌شاءالله افق مد نظر من و مدیران باشگاه تحقق پیدا کند.

 

وی درخصوص غیبت هواداران گفت: باید متوجه باشیم که فوتبال با تماشاگر لذت‌بخش است و آخرین جریمه ما باید محرومیت تماشاگران باشد. تا هر اتفاقی می‌افتد، بازی بدون تماشاگر می‌شود؛ آن هم برای تیم‌های مظلوم. از زمان صعود آلومینیوم به لیگ برتر، دیدار با نساجی اولین بازی ما با هواداران بود که پس از حواشی فینال جام حذفی پیش آمد. می‌شد ملایمت بیشتر نشان داد و باشگاه به آن حکم اعتراض می‌کرد، تماشاگران را کنارمان داشتیم.

 

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه زاپاتا و یوئل با گذشت زمان بازی‌های بهتری ارائه کردند، اظهار داشت: یونس اکبرپور، امیرمحمد هوشمند و محمدرضا آزادی بازیکنان جوانی هستند و زمان می‌برد دو بازیکن خارجی ما با شرایط فوتبالی ایران آشنا شوند. در دوران پیش‌فصل 11 بازی دوستانه داشتیم تا بازیکنان ما با هم هماهنگ شوند و به شرایط آرمانی برسند.

 

رحمتی با اشاره به تعویض‌های خود در این مسابقه گفت: با هر تعویض، تیم ما رو به جلوتر شد و بازیکنان ما موقعیت‌های بیشتری به وجود آوردند. فقط به زمان نیاز داریم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد. خوب بازی کردن یا نکردن یک موضوع است. اگر جوانی بازیکنان ما شرایط مسابقه را تحت تأثیر قرار نمی‌داد، در ضربات عملکرد بهتری داشتیم و می‌توانستیم پیروز باشیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------