دلیل رفتن نیمار از بارسلونا فاش شد!



نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می رسد مشکلات شخصی و روحی نیمار، عامل جدایی او از بارسلونا در سال 2017 بوده است.

به گزارش ورزش سه، در تابستان سال 2017 بود که پاری سن ژرمن بزرگ ترین انتقال تاریخ فوتبال را رقم زده و با پرداخت 222 میلیون یورو، نیمار را از بارسلونا جذب کرد. همیشه دلایل مختلفی برای این جدایی عنوان شده، اما به نظر می رسد مشکلات شخصی نیمار و البته ناراحتی خانواده اش از افشای پاداش شخصی به این بازیکن، مهم ترین عامل عصبانیت نیمار از بارسلونا و تصمیم به جدایی بوده است.

 

روزنامه ال موندو پس از افشای درخواست های لئو مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا در سال 2020 و منتفی شدن پروسه تمدید قرارداد جرارد پیکه، پنجشنبه شب و در گزارش جدیدش، جزئیات دلایلی که باعث شد نیمار در تابستان 2017 بارسلونا را ترک کرده و راهی پاری سن ژرمن شود را منتشر کرده است. نشریه فوق به ایمیلی از رائول سانلی، مدیر وقت ورزشی بارسلونا دسترسی پیدا کرده که او دلایلی را که باعث شده این ستاره برزیلی جدا شود را به جوزپ ماریا بارتومئو و اسکار گرائو و سایر مدیران شرح می دهد.

 

در این ایمیل خطاب به مدیران بارسلونا آمده است: "امروز در خانه نیمار بودم تا وضعیت را ارزیابی کنم و پدر او خیلی از باشگاه ناراحت است. من با مردی خشمگین و با میل شدید به مبارزه با بارسلونا مواجه شدم. البته پدر نیمار تلاش می‌کند پسرش را متقاعد کند که مرتکب اشتباهی نشود و به پاریس نرود. شما ممکن است مرا ساده لوح یا متوهم بدانید، اما من به این مسائل اهمیتی نمی دهم. من ساعت ها و روزهای زیادی با نیمار و خانواده اش بوده ام و فکر می کنم به اندازه کافی او را می شناسم که بدانم چه زمانی بلوف می زند و چه زمانی حقیقت را می گوید."

 

رائول در مورد صحبت‌هایی که با پدر نیمار داشت، گفت: "او هرگز در مورد درخواست پول بیشتر صحبت نکرده، او بارها از من درخواست کمک کرده و شخصا با پسرش صحبت کرده است. مسئله خود نیمار است، او از نظر روحی در شرایط بدی قرار داشته و مشکلات شخصی زیادی دارد. نیمار خیلی گیج و بسیار آسیب پذیر شده و به اشتباه فکر می کند اگر از بارسلونا جدا شود، مشکلاتش نیز حل خواهد شد. نیمار بارها پیش من گریه کرد. دیگر بازیکنان تیم نیز تا آخر از او حمایت کردند، اما در نهایت آنها نیز مثل من و مثل همه ما خسته شدند.

 

من در چند هفته گذشته با پدر نیمار نیز ساعت های زیادی صحبت کردم. به شما اطمینان می دهم که او تا همین اواخر کنار ما بود، تا این که در دو الی سه روز گذشته به اشتباه و ناعادلانه احساس کرد که به او خیانت شده است. افشای پاداش یک روز قبل از بازی در میامی باعث شد پدر نیمار اینگونه تعبیر کند که باشگاه این خبر را برای تحت فشار قرار دادن پسرش لو داده و حتی آنها این مسئله را به عنوان یک تهدید تلقی کرده اند. پدر نیمار از بارسلونا به خاطر افشای پاداش امضای پسرش به مبلغ 64.4 میلیون یورو عصبانی بود و گفت که من دیگر به شما اعتماد ندارم، شما بارها و بارها به من فریب دادید."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------