سرمربی ژاپن: برد مقابل آلمان شگفتی بزرگی بود/ فلیک: به اشتباهات فردی باختیم



جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن پیروزی تیمش برابر آلمان را شگفتی بزرگ خواند.

به گزارش ایسنا به نقل از استار، هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن که تعویض های او بازی را تغییر داد گفت: ما می‌خواستیم بازی را تهاجمی شروع کنیم و بر بازی مسلط شویم. این یک شگفتی بزرگ است. ما شاهد پیروزی عربستان بر آرژانتین بودیم. کشورهای آسیایی در حال رسیدن به استاندارد جهانی هستند.

 

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: می‌دانستیم در نیمه دوم روی ضدحملات می توانیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. چند فرصت گلزنی را هم از دست دادیم ولی بر اجرای تاکتیک‌های خودمان پافشاری کردیم و توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

 

فلیک: آلمان به اشتباهات فردی باخت/ می‌خواهیم ۶ امتیاز باقیمانده را بگیریم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اشتباهات فردی را دلیل باخت تیمش برابر ژاپن توصیف کرد.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان درباره شکست تیمش مقابل ژاپن گفت: در نیمه اول ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم. ژاپن کارآمدتر از ما بود و به همین دلیل یک گل بیشتر زد. اشتباهات فردی که مرتکب شدیم نباید اتفاق بیفتد. ما می دانستیم که ژاپن در ضد حمله سریع است ولی متاسفانه غافلگیر شدیم.

 

او درباره بازیکنان تعویضی تیمش در این دیدار گفت: می‌خواستیم به تیم انرژی تازه بدهیم. دلیل باخت ما اشتباهات فردی بود. اشتباهات فردی داشتیم که نباید مرتکب می‌شدیم و به همین دلیل شکست خوردیم. اکنون باید به آینده نگاه کنیم و این کاری است که انجام خواهیم داد. ۶ امتیاز دیگر در پیش داریم. ما می خواهیم این ۶ امتیاز را به دست آوریم.

 

***

 

سرمربی مراکش: برای صعود از گروه‌مان با تمام توان خواهیم جنگید

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش از عملکرد شاگردانش مقابل کرواسی ابراز رضایت کرد و گفت شاگردانش برای راهیابی به دور بعد جام جهانی قطر تمام تلاش‌شان را خواهند کرد.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ولید الکراکی در پی تساوی بدون گل امروز (چهارشنبه) شاگردانش مقابل کرواسی در اولین بازی خود در گروه F جام جهانی 2022 قطر گفت: ما مقابل تیمی عالی و سازمان‌یافته بازی کردیم، اما با این وجود عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. ما احترام زیادی برای تیم ملی کرواسی قائل بودیم، آنها تیمی هستند که بازیکنان خوش‌تکنیک و برجسته‌ای دارند.

 

وی افزود: در مقطع پایانی بازی کمی خسته شدیم اما با این حال موفق شدیم از کرواسی یک امتیاز بگیریم و به همین خاطر خوشحالم. ما دو بازی دیگر در پیش داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از مرحله گروهی صعود کنیم و برای رسیدن این هدف‌مان با تمام توان خواهیم جنگید. از هواداران‌مان که با حمایت‌ فوق‌العاده‌شان نقش مهمی در ارائه چنین عملکردی داشتند، تشکر می‌کنم.

 

دالیچ: ما بر خلاف چهار سال پیش جسور نبودیم و شجاعانه بازی نکردیم

زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، پس از توقف تیمش برابر مراکش گفت که تیمش باید شجاعانه‌تر بازی می کرد.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

زلاتکو دالیچ در پایان بازی گفت: «بازی سختی بود و انتظارش را هم داشتیم. آنها جمع و جور و منظم بودند و ما این را می دانستیم. در این بازی از اشتباه کردن می ترسیدیم و به بازی عمق نمی دادیم. امروز از بازیکنان باتجربه تری در دفاع استفاده کردم ولی متاسفانه نیکولا ولاشیچ در نیمه اول مصدوم شد.»

 

دالیچ ادامه داد: «فقط می توانم از این گلایه کنم که در بازی ما قاطعیت لازم وجود نداشت و خلاقیت هم نداشتیم. ما بر خلاف چهار سال و نیم پیش جسور نبودیم و شجاعانه بازی نکردیم. برای صعود از گروه باید چهار یا پنج امتیاز بگیریم. دیگر گلایه بس است و باید به بازی بعدی فکر کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------