انریکه: ممکن است آلمان ما را در بازی بعد شکست دهد/ سرمربی کاستاریکا: اختلاف ما و اسپانیا ۷ گل نبود



انریکه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی اسپانیا با وجود برد پرگل تیمش از رقابت نزدیک در گروه برای صعود گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بعد از برد پرگل تیمش برابر کاستاریکا در جام جهانی گفت: این یک بازی بسیار ویژه برای ما بود. شروع خوبی داشتیم. معمولا شروع مسابقات برای ما سخت است ولی خیلی خوب کار کردیم و پیروزی بسیار مهمی کسب کردیم.

 

او درباره اینکه در تیمش گلزنان زیادی هستند و یک گلزن واحد ندارد گفت: من همیشه خوانده بودم که  کم گل زدن مورد انتقاد است نه اینکه چرا گل‌ها را بازیکنان مختلف می زنند. درست است که ما هنوز  بازیکنی نداریم که هدف اول تیم برای گل زدن باشد اما بازیکنان زیادی داریم که گل می‌زنند. در این دیدار، من همه چیز را در مورد تیمم دوست داشتم. ایده این بود که بازیکنان خط میانی توپ را زیاد لمس کنند و سپس به دروازه حریف نزدیک شویم. حالا باید به بازی بعد فکر کنیم. آلمان می تواند ما را شکست دهد چون تیم قدری است ولی ما همین طور بازی خواهیم کرد تا برنده شویم.

 

سرمربی کاستاریکا: اختلاف ما و اسپانیا ۷ گل نبود

سرمربی تیم ملی کاستاریکا با وجود اینکه لاروخا را بسیار برتر از شاگردانش می‌داند، معتقد است که اختلاف دو تیم به اندازه هفت گل نبود.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

لوئیس فرناندو سوارس پس از اینکه کاستاریکا با شکست 7 بر صفر مقابل اسپانیا وارد جام جهانی 2022 قطر شد، اظهار داشت: انتظارات متفاوتی داشتم و از این نتیجه ناراحت هستم. اسپانیا به‌عنوان یک مدعی قهرمانی وارد مسابقات شد و نشان داد که خیلی بهتر از ماست. با این حال اختلاف دو تیم، هفت گل نبود. توپ را خیلی سریع از دست می‌دادیم و راهی برای بازپس‌گیری آن نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه کاستاریکایی‌ها باید این شکست را از یاد ببرند، تصریح کرد: باید به نکات مثبتی نگاه کنیم که سبب می‌شود شکست برابر اسپانیا را فراموش کنیم. باید ذهنیت بازیکنان را اصلاح کنیم و از فردا آماده دیدار با ژاپن شویم. اکنون نگران این هستم که بازیکنانم نتوانند از زیر فشار روانی این نتیجه خارج شوند.

 

همچنین یک خبرنگار کاستاریکایی در نشست خبری گفت بابت این شکست احساس تحقیر و شرمندگی می‌کند. سوارس نیز پاسخ داد با اینکه مسئولیت این شکست را می‌پذیرد، احساسی برعکس این خبرنگار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------