آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

احضار «میثم تهی‌دست» بازیکن صنعت نفت به کمیته انضباطی



میثم تهی‌دست،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه صنعت نفت آبادان بازیکن خود را به کمیته انضباطی فرا خواند.

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان در شرایطی روز گذشته موفق به کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل نساجی مازندران شد که میثم تهی‌دست، مدافع میانی این تیم توانست نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد و یکی از گل‌ها را بزند.

 

با وجود گلزنی و عملکردی که تهی‌دست دیروز مقابل نساجی مازندران داشت، اما حالا باشگاه صنعت نفت آبادان این مدافع را به کمیته انضباطی احضار کرده تا درباره حرکت او در این مسابقه تصمیم‌گیری کند.

 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با ارسال نامه‌ای به تهی‌دست نوشته است: «بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، به دلیل برخی اتفاقات انجام شده در دیدار مقابل نساجی مازندران که منجر به نقص مفاد آئین‌نامه کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال و کدهای اخلاقی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد، به کمیته انضباطی جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی معرفی می‌گردید.»

 

این اتفاق در حالی رخ داده که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز هیچ ابلاغیه‌ای به صورت رسمی در خروجی سایت خود منتشر نکرده ولی در این شرایط باشگاه صنعت نفت اقدام به برخورد با بازیکن خود داشته است.

 

میثم تهی‌دست،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------