ساپینتو: داور باید دو پنالتی برای ما می‌گرفت/ گل‌محمدی: دنبال مهاجم خوب خواهیم بود



ساپینتو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش لایق پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان بوده است.

به گزارش تسنیم، ریکاردو ساپینتو پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: در 15 دقیقه نیمه اول خوب ظاهر شدیم، رفتار خوبی داشتیم و جنگنده بازی کردیم ولی 30 دقیقه آخر این نیمه کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم. توپ‌های دوم را از دست می‌دادیم و مثل این بود که اعتماد به نفس نداشتیم.

 

وی افزود: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم که خونسرد باشند و به خودشان ایمان داشته باشند. تا الان بازی‌های با کیفیتی بازی کرده بودیم. باید تحرک‌مان زیاد می‌شد. می‌دانستیم حریف خوب بازی می‌کند و جنگنده است. زمین چمن هم جلوی سرعت بازی را گرفت و برای تیم‌هایی که سرعتی بازی می‌کنند، این چمن خوب نیست. چند مورد را در بازی تصحیح کردم تا از فضاهای باز بهتر استفاده کنیم، ولی موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم. با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم لایق و شایسته پیروزی بودیم. حریف هم دنبال این بود که از اشتباهات ما استفاده کند و به گل برسد.

 

سرمربی استقلال در واکنش به این سؤال که هیجان او روی نیمکت چقدر روی داور تأثیر گذاشت تا استقلال برنده شود، گفت: چیزی ندیدم که نیمکت ما کاری کند. ما یک پنالتی نداشتیم، دو پنالتی رخ داد، یکی روی مهدی قایدی و دیگری روی آرمان رمضانی. سه بازیکنم را برای دیدار بعدی از دست دادم، آن هم با یک خطا. چیزی که من دیدم این بود.

 

ساپینتو در رابطه با بازی خوبی که صنعت نفت انجام داد، تصریح کرد: بازیکنان نفت شهامت بالایی دارند و از روحیه جنگندگی بالایی برخوردار هستند. آنها شهامت داشتند ولی کارهای خوبی با توپ انجام ندادند که مستحق پیروزی باشند. نفتی‌ها خوب جنگیدند و هر بازی برای ما سخت است. باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم و گل بزنیم.

 

وی با این سؤال از سوی خبرنگار آبادانی روبه‌رو شد که تیمش موقعیتی نداشت که به گل برسد و با خوش شانسی نفت را شکست داد، گفت: این نظر شما است. ما پنالتی گرفتیم. پنالتی؛ پنالتی است. اولین پنالتی را باید روی مهدی قایدی می‌گرفتند، با این حال به نظر شما احترام می‌گذارم.

 

***

 

گل‌محمدی: دنبال مهاجم خوب خواهیم بود/ از نتیجه بازی راضی نیستیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیم فوتبال پیکان در مصاف با تیمش، تیم شایسته و خوبی بود.

 

یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یک‌شنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. دو تیم عملکرد خوبی داشتند. ما هر موقع توانستیم پاس بدهیم و به زمین حریف برسیم، به موقعیت‌هایی در این بازی دست پیدا کردیم. تیم پیکان هم تیم شایسته و خوبی بود.

 

او ادامه داد: پیکان اصول دفاعی را رعایت می‌کند و مدافعانش هم در این بازی بی‌اشتباه بودند. در نیمه اول که توانستیم سنگر دفاعی پیکان را رد کنیم، داور آفساید گرفت که قطعا آفساید نبود. در این بازی‌ها که فشرده است و تیم حریف خوب دفاع می‌کند، باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد که این اتفاق رخ نداد. قطعا از نتیجه بازی راضی نیستیم اما چیزی که مهم است، این است که لیگ برتر یک ماراتان است و باید سریع خودمان را پیدا کنیم و برای هفته آینده ریکاوری کنیم. ما هفته آینده با گل‌گهر بازی داریم و امیدوارم تمرکز بهتری در بازی‌ آینده داشته باشیم و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

 

گل‌محمدی درباره شرایط نامطلوب و افت برخی بازیکنان تیمش گفت: همه بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند، بازیکنان شناخته‌ شده‌ای هستند و فصل خوبی را پشت سر گذاشته بودند. بازیکنانی هم که در تیم بوده‌اند در مجموع عملکرد خوبی داشتند. ممکن است برای برخی بازیکنان دوران افتی وجود داشته باشد. تعطیلی لیگ هم مقداری شور و حال را از بازیکنان گرفت. ما باید دوباره بدنسازی می‌کردیم و مشکلاتی زیادی در تعطیلات داشتیم. از لغو مسابقات تا نداشتن زمین تمرین و اعتصاب برخی بازیکنان باعث شد شرایط متفاوت شود. اخیرا هم لوکادیا از جمع ما جدا شد. یک بازیکن نیاز به تمرین خوب و ذهینت خوب دارد. این امکانات را ما باید برای بازیکن فراهم کنیم. بازی‌ها ادامه دارد و بازی به بازی بازیکنان روی بازی‌های آینده بیش‌تر تمرکز خواهند کرد. بازیکنان باید سختی مسابقات را درک کنند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره تفکرات هجومی تیمش در مصاف با پیکان و استفاده نکردن از مهاجم تخصصی گفت: بازیکنان دنبال شرایطی هستند که اطمینان ما را داشته باشند. باید شرایطی را فراهم آوریم که بازیکن خودش را پیدا کند و بازی به بازی بهتر شود. ما به بازیکنان اعتماد داریم. وقتی این بازیکنان در پرسپولیس هستند، قطعا توانایی‌های خاص خودشان را دارند. حامد پاکدل و مهدی عبدی از بازیکنان خوب ما هستند و در هفته آینده هم به همه بازیکنان نیاز داریم. با تمرینات خوب و ذهینت مثبت می‌توانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

 

گل‌محمدی درباره تبعات جدایی یورگن لوکادیا و برطرف کردن مشکل خط حمله پرسپولیس گفت: یک سری اسامی مطرح شده است که صحت ندارد. ما به خاطر فشردگی مسابقات، هنوز وارد نقل و انتقالات نشده‌ایم. پس از بازی‌ها، دنبال مهاجم خوب خواهیم بود. هیچ تیمی در نیم فصل مهاجمان خوب خود را برای فروش نمی‌گذارد یا قیمت‌های سرسام‌آور مطرح می‌کند. به موقع تلاش می‌کنیم که مهاجم خوب جذب کنیم.

 

حسینی: مساوی، نتیجه بدی برای ما نبود/ داور قضاوت بی‌نقصی داشت

مجتبی حسینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی، دشوار و تاکتیکی بود. با توجه به شرایط جدول، دو تیم به دنبال پیروزی بودند و با روش خودشان می‌خواستند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنند اما مساوی هم برای ما نتیجه بدی نیست و فکر می‌کنم فوتبال خوبی را شاهد بودیم. جا دارد به هر دو تیم تبریک بگویم. با اینکه زمین لغزنده بود اما بازی خوبی به نمایش گذاشته شد. بازیکنان توانستند یک بازی هدفمند انجام دهند و از داور بازی تشکر می‌کنم که قضاوت بی‌نقصی داشت. امیدوارم داورانی که استعداد دارند، به جایگاه‌های بالاتر برسند.

 

سرمربی پیکان درباره فرصت‌سوزی بازیکنان تیمش در این بازی گفت: هر دو تیم به دنبال این بودند که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. هر تیمی اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد، می‌توانست برنده بازی باشد. ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما قدرش را ندانستیم.

 

او درباره تقابل تیمش با سپاهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما تمام تمرکز خود را روی بازی با پرسپولیس گذاشتیم. در این مدت روی سپاهان هم بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. سپاهان یک قدرت سنتی در فوتبال ایران است و جایگاهش در فوتبال ایران مشخص است. امیدوارم آن بازی هم بازی خوبی باشد و نتیجه بازی را فوتبال رقم بزند و حاشیه‌ای نداشته باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------