تثبیت صدرنشینی آرسنال با برد مقابل کریستال پالاس/ ناپولی دست نیافتنی‌‌تر شد



دیدار آرسنال و کریستال پالاس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
توپچی‌های لندن با کسب یک برد قاطع برابر کریستال پالاس، فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در جدول افزایش دادند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز (یکشنبه) آرسنال صدرنشین جدول رده‌بندی انگلیس میهمان خود تیم کریستال پالاس را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

 

گابریل مارتینلی در دقیقه 28، بوکایو ساکا در دقایق 43 و 74 و گرانیت ژاکا در دقیقه 55 گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند و جفری شلوپ در دقیقه 63 تنها گل کریستال پالاس را زد.

 

آرسنال با کسب این پیروزی به نوعی شکست خانگی پنجشنبه شب خود برابر اسپورتینگ لیسبون که منجر به حذفش از اسپورتینگ لیسبون شد را جبران کرد و 69 امتیازی شد و تا فاصله‌اش را با منچسترسیتی رده دومی به 8 امتیاز افزایش دهد البته با یک بازی بیشتر.

 

پس از آرسنال و منچسترسیتی، منچستریونایتد با 50 امتیاز از 26 بازی در رده سوم قرار دارد.

 

***

 

ناپولی برد و دست نیافتنی‌‌تر شد

صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی رقابت‌های سری A ایتالیا با کسب یک پیروزی پرگل برابر تورینو، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران، تیم فوتبال ناپولی یکه‌تاز کورس قهرمانی رقابت‌ها میزبان خود تورینو را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید و بیست‌و‌سومین پیروزی‌اش در این فصل را جشن گرفت.

 

ویکتور اوسیمهن در دقایق 9 و 51، خویچا کوارتسخلیا در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی و تانگوی اندومبله در دقیقه 68 گل‌های تیم تحت هدایت لوچانو اسپالتی را به ثمر رساندند. اوسیهمن که صدرنشین جدول رده‌بندی برترین گلزنان فصل نیز هست، با دبلش در این بازی 21 گله شد و فاصله خود را با نفر دوم (لائوتارو مارتینس از اینتر) افزایش داد و آن را به 7 گل رساند.

 

ناپولی با این نتیجه 71 امتیازی شد و فاصله خود را با اینتر رده دومی که امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در دربی ایتالیا میزبان یوونتوس است، به 21 امتیاز افزایش داد.

 

در بازی همزمان نیز فیورنتینا در فلورانس با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود تیم لچه غلبه کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------