آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

وضعیت مبهم عارف غلامی و یامگا برای بازی با پرسپولیس



عارف غلامی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
وضعیت عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال برای دیدار با پرسپولیس مبهم است.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ چهارشنبه این هفته در دیدار فینال جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

 

استقلال برای این دیدار که دربی ۱۰۱ پایتخت محسوب می‌شود مهدی مهدی پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و احتمالاً دو مدافع این تیم هم به دلیل مصدومیت بازی را از دست خواهند داد.

 

کوین یامگا مدافع فرانسوی که چند هفته از لیست این تیم خارج شده بود و اخیراً به ایران بازگشته یکی از این بازیکنان است که شاید به دربی نرسد.

 

عارف غلامی هم که از بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر نساجی مصدوم بود، با تشدید شرایط آسیب دیدگی وضعیت مبهمی برای حضور مقابل پرسپولیس دارد.

 

بدترین خبر برای استقلال در آستانه دربی

ریکاردو ساپینتو بعید است بتواند از ستاره خارجی استقلال در فینال جام حذفی بهره ببرد.

 

جدا از اینکه دربی برگشت لیگ برتر با شکست استقلال مقابل پرسپولیس همراه بود و سرنوشت قهرمان بازی‌ها با همین مسابقه تغییر پیدا کرد، اما خبر بدتر برای آبی‌ها مصدومیت کوین یامگا در لحظات پایانی نیمه نخست بود که بخاطر کشیدگی شدید کشاله ران مجبور به تعویض شد.

 

کوین یامگا پس از اینکه در اواخر نیمه نخست دربی ۱۰۰ توپ مهدی عبدی را دفع کرد، با مصدومیت مواجه شد و نتوانست به بازی ادامه دهد که پس از این مسابقه نیز در هیچ‌یک از دیدارهای استقلال حضور نداشته و فقط در روزهای گذشته در کنار دیگر شاگردان ریکاردو ساپینتو مشغول به تمرین شده است.

 

یامگا که در فصل اخیر لیگ برتر یکی از موثرترین بازیکنان استقلال بود و هفت گل به ثمر رساند و در کنار آن، روی ایجاد موقعیت و گل‌های تیمش موثر بود، پس از دربی در سه دیدار پایانی لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان و تراکتور نتوانست به میدان برود و به فرانسه سفر کرده بود که مصدومیت او هنوز برطرف نشده است.

 

ستاره فرانسوی استقلال که بخاطر آسیب دیدگی راهی کشورش شده و در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران نیز حضور نداشت، بخاطر صعود آبی‌ها به فینال به ایران بازگشت تا بتواند تیمش را در دیدار پیش رو برابر پرسپولیس همراهی کند که بعید است این اتفاق برای او بیفتد.

 

یامگا در دو روز اخیر علی‌رغم حضور در تمرین استقلال، اما دور از تمرینات گروهی کارش را دنبال کرده و بدون اینکه کفش استوک بپوشد، با کفش رانینگ دور زمین دوندگی داشته که همین مسئله نشان می‌دهد او دور از شرایط بازی و حتی تمرینی قرار دارد.

 

حالا طبق اخبار رسیده، بسیار بعید است که یامگا بتواند در ترکیب استقلال برای دربی ۱۰۱ قرار بگیرد و آبی‌ها را در دیدار مقابل پرسپولیس همراهی کند و البته ریکاردو ساپینتو نیز روی این بازیکن حساب باز نکرده و تیمش را با یک بازیکن جایگزین که احتمالا صالح حردانی خواهد بود، به فینال جام حذفی می‌فرستد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------