کالدرون: تیم ملی به پرسپولیس ضربه زد/ فرکی: حق ما شکست در این بازی نبود



اخبار,اخبار ورزشی,کالدرون
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز از همه مهمتر سه امتیازی بود که به دست آوردیم.

به گزارش فارس، گابریل کالدرون بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل پیکان در نشست خبری گفت: امروز از همه مهمتر سه امتیازی بود که به دست آوردیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی اشتباهات زیادی داشتیم و مساوی شد. امروز بدون تماشاگران بازی کردیم؛ انگار یک بازیکن کمتر داشتیم. خوشحالم که بردیم اما از بازی خوشحال نیستم.

 

وی در مورد بخشش خلیل زاده، گفت: حقیقت را بخواهم بگویم، شانزده روز است که ما بازی رسمی نداشتیم. امروز ساعت 12:45 اعلام می کنند محرومیت شجاع خلیل زاده بخشیده شده است. نمی دانم دارند به ما می خندند!

 

وی ادامه داد: فرشاد احمدزاده را دو جلسه محروم کردند و در جام حذفی بازی کردند. همان روز بازی، او را به جلسه کمیته انضباطی فراخواندند. منطقی اش این است که بگویند برو بازی کن و بعد به جلسه بیا. متعجبم از این تصمیم ها! 5 ساعت قبل از بازی شجاع خلیل زاده بخشیده می شود. امروز هم بدون تماشاگر بازی کردیم. از تمامی این تصمیم ها تعجب می کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بیشتر در مورد بازی خوب نیمه اول توضیح بدهید زیرا در همان نیمه هم چیز خوبی ندیدیم، گفت: در نیمه اول حملات خوبی داشتیم اما پاس آخر برای گلزنی خوب نبود. در نیمه اول از پرسینگ حریف عبور کردیم و امکان گلزنی وجود داشت اما این اشتباهات باعث شد که به گل بیشتر نرسیم. توپ های ساده ای را از دست دادیم که باعث شد گل هم بخوریم.

 

وی افزود: تمامی مراحل درست انجام می شود. همه کارها را خوب انجام دادیم اما در پاس های آخر مشکل داشتیم و به همین دلیل گفتم از بازی راضی نبودم و فقط سه امتیاز را داریم.

 

کالدرون در مورد وضعیت محسن خلیلی و تغییر او گفت: با او دوست بودم و در این چند ماه زحمت کشید. وقتی مدیر جدید می آید این حق را دارد که سرپرست خودش را بیاید و خلیلی انتخاب کادر قبلی بودند. من این اجازه را ندارم که بخواهم در مورد سرپرست و مدیر نظر بدهم؛ همانطور که کسی نمی تواند در مورد دستیارم نظر بدهد.

 

وی ادامه داد: مدیر باشگاه است که سرپرست تیم را انتخاب می کند. ممکن است در 6 ماهه آینده بگویم که از سرپرست جدید راضی نیستم اما این اتفاق نیفتاده است. مشکلی با خلیلی نداشتم. همانطور که باشگاه باید به تصمیمات من احترام بگذارد، من هم باید به تصمیمات باشگاه احترام بگذارم.

 

کالدرون در مورد اینکه پرسپولیس سخت موقعیت گلزنی ایجاد می کند و با حضور جونیور کار سخت تر هم می شود، اظهار داشت: امروز فرشاد و بشار را هم نداشتیم. عالیشاه سرماخوردگی شدیدی داشت و تصمیم هم اینجوری گرفتم که بازیکنان جوان را از ابتدا نمی توانم در میدان بگذارم. روند خوبی داشتیم اما وقفه ای که برای دیدارهای تیم ملی ایجاد شد، به ما ضربه زد. 

 

فرکی: حق ما شکست در این بازی نبود

حسین فرکی بعد از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: آن چیزی که برای خودمان داشتیم، مقابل تیم بزرگ پرسپولیس شکست بود. تمرینات خوبی داشتیم و مسلما در این بازی اهدافی تعیین کرده بودیم که به بیشتر آنها رسیدیم. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. متاسفانه روی گل دوم غفلت کردیم و جایی که انتظار داشتیم بازی به نفع خودمان تمام کنیم و پیروز شویم گل خوردیم و شکست خوردیم.

 

وی افزود: قبلا اشاره کردم اهدافی را مشخص می‌کنیم برای یک بازی خوب همیشه اشتباهاتی داریم که اگر آن اشتباهات را حریف انجام بدهد نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم ولی حریف به خوبی استفاده می‌کند. حق ما شکست در این بازی نبود و برخلاف میل و انتظارمان بازی را واگذار کردیم.

 

فرکی در مورد اینکه مهاجمان پیکان از خود گذشتگی نداشتند،گفت: جوانی می‌کنند و احساسی با مسایل برخورد می‌کنند. نکته ای که گفتید درست است اگر پاس‌های خوبی می‌دادیم و فرصت ها را گیر آوردیم اما انتخاب های خوبی نداشتیم و می توانستیم با پاس های خوب گل زنی کنیم. بازیکنان ما عجله و شتاب داشتند برای بازی. پیش بینی ما این بود که 2 بر یک پیروز شویم همه چیز درست از آب درآمد به جز جایی که باید گذشت می کردیم و جریمه اش هم این می شود که بازنده شد یم. باید روی این موضوع کار کنیم و هر بازیکنی که در موقعیت بهتری است صاحب توپ کنیم تا به گل برسیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------