فتح الله زاده تهدید به استعفا کرد!



اخبار,اخبار ورزشی,فتح الله زاده
عضو هیئت مدیره استقلال تهدید کرد که اگر ظرف 10 روز آینده مدیرعامل نشود از سمت خود استعفا خواهد داد.

به گزارش ورزش سه، استقلال در شرایطی فردا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الکویت می رود که تا همین 2 روز پیش مشخص نبود آیا آبی ها در  این بازی شرکت می کنند یا نه و از طرف دیگر در طول هفته گذشته آبی ها حتی یک جلسه تمرین هم در زمین چمن طبیعی برگزار نکرده اند، همه این ها را بگذارید کنار معطلی 10 ساعته استقلال در فرودگاه تا متوجه شوید آبی ها این روزها چه وضعیت عجیبی را تجربه می کنند.

 

علی فتح الله زاده در گفت و گو با ورزش سه صریح و بی پرده در مورد شرایط استقلال صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید:

 

شرایط  روزهای اخیر استقلال موجی از ناامیدی را در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است. نظر شما در این باره چیست؟

دیگر در این چند روزه هر بلایی که بوده سر استقلال آمده است. دیگر اتفاق بدی هم بوده که برای باشگاه رخ نداده باشد؟

 

ولی خیلی ها انتظار داشتند با حضور شما شرایط بهتر از گذشته بشود.

ببینید ما در یک شرایطی وارد  باشگاه شدیم که هیچ چیز سرجایش نبود. خود من زمانی که وارد این قضیه شدم همه از من انتظار داشتند در حالی که کسی متوجه نشد این فتح الله زاده با فتح الله زاده گذشته فرق دارد،  این فتح الله زاده عضو هیئت مدیره است و قدرت اجرایی ندارد ولی فتح الله زاده قبلی خودش می توانست تصمیم ها را اجرایی کند. من حتی نمی توانم با یک بازیکن برای پیوستن به استقلال صحبت کنم. من آمدم که برای استقلال اتفاق های خوبی رقم بزنم  ولی به لحاظ قانونی نمی توانم کار اجرایی کنم.

 

ولی از روز اول خیلی ها گفتند که فتح الله زاده به هیئت مدیره آمده تا راضی شود و قرار نیست کار اجرایی انجام بدهد.

اگر بخواهم بدبینانه به این قضیه نگاه کنم باید می آمدم و وظیفه ام این بود که بازی بخورم. فضای استقلال طوری است که آرامش باشگاه نباید به هم بخورد . البته این را هم بگویم این بی تدبیری که شاهد آن هستیم ماحصل یک روز و 2 روز نیست و برای چند سال گذشته است. من از روز اول به استقلال آمدم که مدیرعامل شوم و اگر قرار باشد در این پست نباشم  به درد باشگاه نمی خورم و می روم.

 

یعنی اگر مدیرعامل نشوید از استقلال می روید؟

اگر بتوانم به عنوان مدیرعامل کار کنم می مانم و اگر نه قطعا من می روم بیرون تا شاید نفر دیگری بیاید و بتواند به باشگاه کمک کند.

 

به نظر شما به صرف اینکه خلیل زاده وضعیت مالی خوبی دارد گزینه مناسبی برای مدیرعاملی استقلال است؟

نه، خود آقای خلیل زاده دوست ندارد بماند، به لحاظ قانونی ایشان نمی تواند مدیرعامل شود.  قرار بود قضیه مدیرعامل استقلال زودتر حل شود ولی به هیئت مدیره یک نفر دیگر اضافه شد به نام آقای موسوی که ایشان هم پول آورد و معادلات تغییر کرد.   من اگر 10 روز دیگر به عنوان مدیرعامل انتخاب نشوم استعفا می کنم، قرار است تا 12 روز دیگر مجمع باشگاه برگزار شود و من تا آن زمان ترجیح می دهم سکوت کنم.

 

تصمیم شما قطعی است؟

صد در صد، اگر مدیرعامل نشوم دیگر نمی مانم. من کارم این نیست و هواداربه هیچ عنوان از من نمی پذیرد که بمانم و نتوانم کاری کنم.

 

در یکی دو ماه گذشته تغییرات گسترده ای در هیئت مدیره استقلال رخ داده است ولی هنوز شرایط همانقدر بد و ناامیدکننده است.

بله، تغییرات انجام شده است ولی در حقیقت ما تصمیم گیرنده واحد نداریم. ماشین شما اگر خیلی خوب باشد ولی دست 4 نفر باشد منجر به تصادف می شود. هنوز یک نفر نیست که در باشگاه تصمیم نهایی را بگیرد.

 

ولی به نظر می رسد خلیل زاده در باشگاه تصمیم نهایی را می گیرد.

نه او تصمیم گیرنده نهایی نیست. آقای موسوی پول آورده و انتظار دارد، من و آقای منزوی می خواهیم تصمیم خودمان را بگیریم. شما ببینید در مورد زمین چه اتفاقی می افتد که تیم نتوانست تمرین کند؟ اگر کاور می کشیدند این مشکلات پیش نمی آمد، حتما باید با مسبب این موضوع برخورد شود. هر کاری  تقسیم وظایف دارد و هرکسی باید کارش را انجام دهد.  اگر این موضوع برعهده سرپرست یا تدارکات بوده باید حتما با او برخورد شود.

 

فکر می کنید شرایط برای موفقیت استقلال برای بازی با الکویت فراهم است؟

به هیچ عنوان، دیشب تیم در فرودگاه سرگردان بوده و این فاجعه است.  الان فرهاد مجیدی جوانی است که تازه آمده و جرات کرده است ولی کسی از او حمایت نمی کند، واقعا نباید از استقلال انتظار موفقیت داشته باشید و اگر هم تیم فردا موفق شود به خاطر غیرت فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال است و  حقیقتا ما نتوانستیم کاری برای این تیم انجام بدهیم.  

 

نقش وزارت ورزش در اتفاق های این روزهای استقلال چقدر پررنگ است؟

صادقانه می گویم و خدا می داند نمی خواهم از کسی تعریف کنم، مگر زمانی که من مدیرعامل بودم آقای سعیدلو پرسپولیسی نبود؟ چطور ما جام می آوردیم؟ آنقدر که مدیران چند وقت اخیر استقلال مقصر هستند وزارت ورزش در اتفاق های استقلال تاثیرگذار نبوده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------