آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

توافق باشگاه‌های لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس برای از سرگیری فصل جاری/ برنامه جالب فدراسیون فوتبال اسپانیا در صورت تعطیلی لالیگا



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر انگلیس
در جلسه بین اتحادیه فوتبال جزیره و تیم‌های سطح اول انگلیس توافق جدیدی حاصل شد.

به گزارش تسنیم، در جلسه امروز  بین مدیران برگزاری لیگ برتر انگلیس و نمایندگان 20 باشگاه حاضر در رقابت‌ها، طرفین توافق کردند  تحت هر شرایطی 9 هفته باقیمانده باید برگزار شده و فصل به پایان برسد.

 

در هفته‌های  اخیر فیفا  تاکید کرده نباید تیمی به عنوان قهرمان معرفی شده و حکم سقوط برای برخی تیم‌ها صادر شود. بنابراین  تا پایان این روند باید منتظر ماند و عجله ای برای تصمیم‌گیری  وجود ندارد.

 

باشگاه‌های  لیگ برتر همچنان معتقدند باید 92 دیدار باقی مانده  این فصل برگزار شود اما هنوز توافقی در مورد زمان از سرگیری مسابقات انجام نشده است. تصور می‌شد امروز باشگاه‌ها  در مورد تاریخ احتمالی 30 ژوئن برای از سرگیری بازی توافق کنند اما بحث امروز در مورد مدل  برنامه‌ریزی احتمالی  بود. مدیران لیگ برتر اظهار داشتند هدف اصلی پایان دادن مسابقات است اما در حال حاضر تمام تاریخ‌ها  در حد پیشنهاد هستند.

 

در اوایل ماه جاری مدیران لیگ برتر گفتند بازی‌ها  فقط زمانی از سر خواهد گرفته شد که شرایط بی خطر و مناسب باشد. از سوی دیگر قراردادهای بازیکنان زیادی از جمله ویلیان، هافبک چلسی و یان فرتونگن مدافع تاتنهام روز 30 ژوئن  به پایان می‌رسد. اگر فصل بیش از این تاریخ ادامه یابد، احتمال دارد باشگاه‌ها  بازیکنان خودشان  را قبل از پایان فصل جاری از دست بدهند. فیفا از این مساله  آگاه بوده و به دنبال گزینه‌های دیگری همچون تمدید قرارداد به مدت کوتاه است. 

 

برنامه جالب فدراسیون فوتبال اسپانیا در صورت تعطیلی لالیگا

فدراسیون فوتبال اسپانیا طرحی را برای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ارسال کرده است.

 

طبق این طرح در صورتی که رقابت‌های لالیگا تعطیل شوند تیم‌های فوتبال بارسلونا، رئال مادرید، سویا و رئال سوسیداد راهی لیگ قهرمانان اروپا و اتلتیکومادرید و ختافه راهی لیگ اروپا خواهند شد. در این طرح هنوز تصمیمی در خصوص تیم قهرمان این رقابت‌ها، تیم‌های صعودکننده به لالیگا و همچنین تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر تصمیمی گرفته نشده است.

 

به دلیل شرایط خاصی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده، هنوز مشخص نیست که از چه زمانی امکان برگزاری مجدد رقابت‌های فوتبال در کل جهان امکان‌پذیر است. یوفا، فدراسیون‌های فوتبال اروپا را تحت فشار قرار داده است که رقابت‌های داخلی خود را به پایان برسانند و به این ترتیب ممکن است شاهد تعطیلی رقابت‌های فصل جاری فوتبال در سراسر اروپا باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------