مسی حداقل یک سال دیگر در بارسلونا می‌ماند



اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی
مهاجم آرژانتینی قصد ندارد در این تابستان بارسلونا را ترک کند و تا سال ۲۰۲۱ در این تیم خواهد ماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی از بند قرارداد خود که می‌توانست در این تابستان بارسلونا را ترک کند استفاده نمی‌کند. ستاره آرژانتینی در تیم کاتالانی خواهد ماند. کاپیتان آبی اناری‌ها حداقل تا سال ۲۰۲۱ یعنی پایان قراردادش در اسپانیا می‌ماند. 

 

مسی می‌توانست به صورت بازیکنان آزاد بارسا را ترک کند اما تا به امروز هیچ برنامه‌ای برای ترک این تیم نداشته است. باشگاه امیدوار است ستاره آرژانتینی قراردادش را تمدید کند و تا پایان دوران بازی‌اش در این تیم بماند. 

 

باشگاه‌هایی مانند اینتر و منچسترسیتی منتظر اشاره‌ای از طرف کاپیتان بارسا بودند که هرگز این اتفاق رخ نداد. مسی چند ماه پیش در شبکه‌های اجتماعی نسبت به احتمال پیوستنش به اینتر واکنش نشان داد و آن را رد کرد. 

 

استفاده از بند قرارداد بستگی به احساس مسی داشت. با این حال این بازیکن هرگز از فرصت فسخ قراردادش با باشگاهی که از ۱۳ سالگی برایش بازی کرد، بهره نبرد. ستاره آرژانتینی کمی پس از شروع بحران کرونا اظهار کرد: بارها گفته‌ام اگر باشگاه و هواداران بخواهند من در تیم بمانم، این اتفاق خواهد افتاد. از طرف من هیچ مشکلی برای ادامه دادن وجود ندارد.

 

اکنون بارسا و بازیکن آرژانتینی باید روی تمدید قرارداد کار کنند که تا سال ۲۰۲۱ پایان می‌یابد. آخرین بار قرارداد مسی در نوامبر ۲۰۱۷ تمدید شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------