مربی استقلال: بدشانس بودیم، حق‌مان مقابل شهر خودرو پیروزی بود/ ما یکی از همدل‌ترین تیم‌ها هستیم



اخبار,اخبار ورزشی,مربی استقلال
مربی تیم فوتبال استقلال مدعی است این تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه شهر خودرو خلق کرده و حقش کسب سه امتیاز بازی بوده است.

به گزارش تسنیم، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل شهر خودرو در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با شهر خودرو خیلی سخت بود و به نظرم فوتبال زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند. با این حال کیفیت موقعیت‌هایی که ما درست کردیم، خیلی بهتر بود، مثل تمام بازی‌ها. این نشان از توانایی بالای تیم ما دارد که مقابل هر تیمی این قابلیت را دارد که موقعیت‌های فراوان از راه‌های مختلف ایجاد کند. به نظرم بدشانس بودیم و وگرنه می‌توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

 

وی افزود: بعد از گل اول شهر خودرو خیلی خوب به بازی برگشتیم و رفته رفته کنترل جریان بازی را به دست گرفتیم و هر چه از زمان بازی گذشت تسلط ما بیشتر شد. خوشبختانه با تعویض‌های‌مان روند بازی را کنترل کردیم و گل‌های خوبی هم به ثمر رساندیم.

 

مربی تیم استقلال درباره داوری این مسابقه نیز تصریح کرد: من نظری در مورد داوری ندارم، اما براساس چیزی که من دیدم، صحنه‌ای که شهر خودرو روی آن به گل رسید، خطا نبود. یکی دو صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه شهر خودرو بود. فکر می‌کنم اگر خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم برنده این بازی باشیم و با اختلاف گل پیروز شویم. مجموعه تیم بسیار همدل و هماهنگ هستند. ما یکی از همدل‌ترین تیم‌ها هستیم و فکر می‌کنم این اتحاد و همدلی باعث می‌شود کارهای فنی خیلی خوب در زمین دیده شود. در مجموع من معتقدم حق ما در این بازی برد بود.

 

مربی تیم استقلال درباره دلیل عدم حضور مجیدی و نامجومطلق در نشست خبری، بیان کرد: دوستان چون بنده اصالتاً اهل مشهد مقدس هستم، به من لطف داشتند و گفتند کنفرانسی که در شهر خودت برگزار می‌شود را تو شرکت کن!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------