آلکانترا به لیورپول پیوست/ ایگواین از یوونتوس به لیگ آمریکا رفت



اخبار,اخبار ورزشی,آلکانترا
هافبک اسپانیایی با جدایی از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، تیاگو آلکانترا هافبک دفاعی بایرن مونیخ با جدایی از این تیم با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون پوند به لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس پیوست. 

 

تیاگو که در فصل قبل همراه بایرن مونیخ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و افتخارات عدیده ای نیز در بارسلونا داشت، به عنوان یک بازیکن باتجربه و محوری به لیورپول پیوست تا به تقویت تیم یورگن کلوپ برای دفاع از عنوان قهرمانی کمک کند. 

 

ایگواین به لیگ آمریکا رفت

خبرآنلاین نوشت: بعد از برکناری مائوریتزیو ساری از هدایت یوونتوس قابل پیش‌بینی بود که مهاجم مورد علاقه او یعنی گونسالو ایگواین نیز از بیانکونری جدا شود. اتفاقی که طی هفته‌های اخیر بحث‌های زیادی در رابطه با آن مطرح شده بود.

 

با این حال نهایتاً طی یک دو روز گذشته مشخص شد که مهاجم آرژانتینی با باشگاه یوونتوس برای فسخ قرارداد به توافق رسیده و به شکل توافقی این تیم را ترک خواهد کرد.

 

بعد از قطعی شدن جدایی ایگواین زمزمه های زیادی در رابطه با آینده او شنیده شد اما از اینتر میامی آمریکا به عنوان مهمترین مشتری این بازیکن نام برده شد. حالا و در همین رابطه لحظاتی پیش باشگاه اینترمیامی که دیوید بکام مالک آن است، به شکل رسمی از خرید هیگواین رونمایی کرد و مشخص شد که این بازیکن به شکل آزاد با قراردادی سه ساله راهی این تیم شده است.

 

ایگواین بعد از قطعی شدن انتقالش به اینتر میامی ‌گفت: «در ابتدا قصد دارم از این باشگاه به خاطر تمام سعی و کوششی که برای جذب من انجام داد تشکر کنم. من چنین تجربه ای را جستجو می کردم و فکر می‌کنم که اتفاق جذابی در حرفه و زندگی ام خواهد بود. تمام تلاشم را می‌کنم تا از تجربیاتم برای پیشرفت تیم استفاده کنم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------