اولین برد چلسی با توخل/ پاری‌سن‌ژرمن باخت و از صعود به صدر جدول باز ماند



اخبار,اخبار ورزشی,ددار چلسی و برنلی
آبی‌پوشان لندن با شکست برنلی، اولین برد توماس توخل به عنوان سرمربی این تیم را رقم زدند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) تیم‌های چلسی و برنلی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر آبی‌‌های لندنی همراه شد.

 

سزار آسپیلیکوئتا در دقیقه 40 و مارکوس آلونسو در دقیقه 84 برای چلسی گلزنی کردند تا توماس توخل در دومین بازی که روی نیمکت آبی‌های لندنی بود، اولین برد خود را به عنوان سرمربی این تیم تجربه کند. چلسی با توخل در بازی قبلی‌اش مقابل ولورهمپتون تن به تساوی بدون گل داده بود.

 

چلسی با این برد 33 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

 

***

 

پاری‌سن‌ژرمن باخت و از صعود به صدر جدول باز ماند

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه)،‌ میهمان لوریان بود و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

 

لورن آبرگل در دقیقه 36 دروازه PSG را گشود تا لوریان از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه مسابقه اما شاگردان پوچتینو در دقایق 45 و 58 با دو پنالتی نیمار به گل رسیدند. این پایان کار نبود و یوان ویسا در دقیقه 80 و ترمی موفی در دقیقه 2+90 برای لوریان گلزنی کردند تا نخستین شکست پاری‌سن‌ژرمن با پوچتینو رقم بخورد.

 

پاری‌سن‌ژرمن با این شکست، با 45 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ یک فرانسه باقی ماند و نتوانست به صدر جدول بازگردد. لوریان هم با یک پله صعود، به جایگاه هجدهم جدول رسید.

 

نتایج سه دیدار همزمان با این مسابقه به شرح زیر است:

آنژه 3 - نیم یک

برست 2 - متس 4

استراسبورگ صفر - رمس یک

 

***

 

پیروزی لیورپول در خانه وستهام با درخشش صلاح

از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، وستهام میزبان لیورپول بود و به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

 

در این بازی محمد صلاح ستاره مصری عملکرد درخشانی داشت و در دقایق 57 و 68 برای لیورپول دو گل زد و دیگر گل قرمزپوشان را واینالدوم در دقیقه 84 به ثمر رساند.

 

تک گل وستهام هم توسط داوسون 87 زده شد.

 

لیورپول با این برد 40 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

 

وستهام با 35 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

 

***

 

اتلتیکومادرید اختلاف را به ۱۰ امتیاز رساند/ شانزدهمین پیروزی در کارنامه مردان سیمئونه

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌یکم لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌‌ها، میزبان خود تیم کادیس را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

 

در این بازی که با ثبت شانزدهمین پیروزی در نوزدهمین بازی اتلتیکومادرید همراه بود، لوئیس سوارس در دقایق 28 و 50 (پنالتی)، سائو نیگس در دقیقه 44 و کوکه در دقیقه 88 برای روخی بلانکو گلزنی کردند. گل‌های تیم کادیس هم در دقایق 35 و 71 توسط آلوارو نگردو به ثمر رسید.

 

اتلتیکومادرید با این پیروزی 50 امتیازی شد و حالا فاصله‌اش با رئال مادرید رده دومی که بیست بازی انجام داده است را به 10 امتیاز افزایش داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------