آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده به سپاهان پیوستند/ جذب بازیکنان و مربیان خارجی رسما قانونی شد



شهریار مغانلو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شهریار مغانلو که نیم‌فصل دوم لیگ بیستم را در پرسپولیس سپری می‌کرد، به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

به گزارش تسنیم، باشگاه سانتاکلارای پرتغال در خبری که عقد قرارداد با محمد محبی را رسانه‌ای کرد، از توافق با باشگاه سپاهان برای تعویض دائمی شهریار مغانلو با محمد محبی خبر داد.

 

در بخشی از بیانیه باشگاه پرتغالی آمده است: سانتاکلارا با باشگاه سپاهان برای تعویض دائمی شهریار مغانلو و محمد محبی به توافق رسید. مغانلو به تیم ایرانی می‌پیوندد و محبی تا 2024 با ما قرارداد امضا کرده است. مغانلو پس از به ثمر رساندن یک گل در 13 مسابقه با پیراهن سانتاکلارا، قراردادش را با سانتاکلارا به پایان رساند. این مهاجم در نیم‌فصل دوم سال گذشته به پرسپولیس منتقل شد و با زدن هشت گل در 16 مسابقه، به قهرمانی ایران رسید.

 

محبیِ 23 ساله وینگری سریع است که می‌تواند در دو سوی زمین نفوذ کند و قدرت شوتزنی خوبی دارد. او این توانایی را دارد که با قدرت انفجاری و توانایی فنی فوق‌العاده خود، در خط دفاعی حریف ناهماهنگی ایجاد کند.

 

محبی همچنین در اولین اظهار نظر خود پس از پیوستن به سانتاکلارا گفت: بسیار خوشحالم که به فوتبال اروپا آمده‌ام. تمام تلاش خود را می‌کنم تا تأثیر خودم را در سانتاکلارا بگذارم.

 

*** 

 

فرشاد احمدزاده به سپاهان پیوست

فرشاد احمدزاده وینگر فصل گذشته فولاد با عقد قراردادی 3 ساله به سپاهان اصفهان پیوست.

 

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نوشت: فرشاد احمدزاده که از بازیکنان مدنظر محرم نویدکیا برای فصل جدید بود با قراردادی سه ساله به جمع شاگردان این سرمربی ملحق شد تا تداوم درخشش این ستاره سال‌های اخیر فوتبال کشور، در جمع ستارگان طلایی‌پوش باشد.

 

وی سابقه بازی در تیم‌های پارسه تهران، پرسپولیس، تراکتور، شلاسک وروتسواف لهستان و فولاد خوزستان را به عنوان دوران حرفه‌ای فوتبال خود در کارنامه دارد.

 

او در طول سال‌های اخیر همیشه در قامت مهره‌ای تاثیرگذار و کلیدی برای تیم‌های سابق بوده است. وی نقشی مهم در مسیر کسب قهرمانی جام حذفی سال گذشته داشته و در دیدار فینال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

***

 

قانون منع جذب بازیکن خارجی لغو شد

ایرنا نوشت: حسین شریفی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال درباره جذب بازیکن خارجی در لیگ برتر اظهار داشت: دستورالعمل جذب بازیکن خارجی از سوی فدراسیون به سازمان لیگ ابلاغ شد و سازمان لیگ طی نامه‌ای به باشگاه‌ها این موضوع را اعلام خواهد کرد. همچنین اطلاعات کامل این دستورالعمل را از طریق رسانه‌های رسمی فدراسیون اعلام می‌کنیم.

 

وی اضافه کرد: بر همین اساس قانون منع جذب بازیکن خارجی لغو شده و از این به بعد باشگاه‌ها می‌توانند بازیکن خارجی مورد نظر خود را طبق ضوابط جذب کنند.

 

***

 

قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس تمدید شد

قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس به مدت 3 سال دیگر تمدید شد.

 

به گزارش فارس، عصر امروز قرارداد کمال کامیابی‌نیا هافبک محبوب و قدرتمند سرخپوشان برای سه فصل دیگر تمدید شد. 

 

کامیابی‌نیا همچنان در امارات به سر می‌برد اما وکیل این بازیکن با حضور در دفتر پرسپولیس، جلسه موثری را با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و در نهایت، با رضایت و توافق طرفین، قرارداد کمال به مدت سه فصل دیگر تمدید شد. 

 

کامیابی‌نیا قرار است تا سه روز آینده به تهران بازگردد و تمرینات خود را همراه با سرخپوشان دنبال کند. این بازیکن از جمع ستاره‌های نسل طلایی پرسپولیس است و نقش موثری در رقم خوردن پنج قهرمانی پیاپی داشت. به همین علت، باشگاه به خواست کادرفنی اقدام به تمدیدقرارداد با شماره 11 پرسپولیس کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------