میثم دلخانی و محمدرضا گرایی به دیدار فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافتند



میثم دلخانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فرنگی کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با پیروزی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان به دیدار فینال رسید.

به گزارش مهر، دیدار نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز در شهر اسلو نروژ برگزار شد که طی آن میثم دلخانی به مصاف طالح ممدوف آذربایجان رفت. دلخانی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.

 

دلخانی پیش از این پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و در دور بعد مقابل لنور تمیروف از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

 

برتری گرایی در لحظات پایانی/ المپیکی ایران در انتظار طلای جهان

در ادامه مسابقات جهانی کشتی فرنگی در اسلو، امروز محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک روی تشک رفت و نمایش زیبایی را مقابل حریف ژاپنی به اجرا گذاشت.

 

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی گرفت. وی در حالی که 6 بر یک عقب بود موفق شد با ضربه فنی حریفش را شکست دهد تا راهی یک چهارم نهایی شود. این ملی‌پوش کشورمان در این مرحله در سرشاخ با جعفروف از آذربایجان با عملکردی فوق العاده با نتیجه 10  بر صفر حریفش را مغلوب کرد.

 

گرایی در نیمه‌نهایی با راماز زویدزه از گرجستان مبارزه کرد که با نتیجه 7 بر 6 پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد. پیش از این دلخانی به فینال راه یافت که این مسابقه فردا برگزار می‌شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------