کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت و استقلال/ 2 پنالتی استقلال گرفته نشد



کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت و استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به سرنگونی مهاجم تیم استقلال در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان گفت: تکل بازیکن صنعت نفت خطا بود و داور باید به سود استقلال پنالتی می‌گرفت.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین اتفاق داوری نیمه نخست بازی امروز (دوشنبه) صنعت نفت آبادان و استقلال در دقیقه ۲۶ رخ داد؛ لحظه‌ای‌ که کوین یامگا با تکل‌ محمد طیبی در محوطه جریمه آبادانی‌ها سرنگون شد و در حالی که فرهاد مجیدی با اعتراضات تندش اعتقاد به خطای پنالتی داشت، محمدرضا اکبریان قاضی میدان دستور به ادامه بازی داد.

 

نوید مظفری درباره این اتفاق گفت: داور باید به سود استقلال پنالتی می‌گرفت؛ تکل بازیکن صنعت نفت آبادان خطا بود که از چشم محمدرضا اکبریان دور ماند.

 

 حیدر سلیمانی: پنالتی استقلال گرفته نشد

با نظر کارشناس داوری فوتبال ایران داور دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان یک اشتباه تاثیرگذار داشته است.

 

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار استقلال و صنعت نفت، اظهار داشت: این بازی به طور کلی دو صحنه مهم و مشکوک به پنالتی داشت. در دقیقه 27 نیمه اول مدافع نفت روی مهاجم استقلال تکل زد ولی این تکل ابتدا به توپ برخورد کرد و نمی‌توانست خطا باشد. در این صحنه هیچ برخوردی صورت نگرفت و در ادامه مهاجم استقلال روی بازیکن نفت سرنگون شد. داور در این صحنه به درستی ادامه بازی داد.

 

وی اضافه کرد: در نیمه دوم توپ در محوطه جریمه به دست مدافع صنعت نفت برخورد کرد و به دلیل اینکه دست بازیکن باز است می‌توان گفت این صحنه هند است. داور باید به نفع استقلال اعلام پنالتی می‌کرد.

 

عسگری: داور پنالتی استقلال را ندید

کارشناس داوری گفت: اکبریان پنالتی به سود استقلال را ندید.

 

حسین عسگری در گفت و گو با فارس در خصوص داوری دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: انتظار  بیشتری از اکبریان داشتیم. به نظر من قضاوت دوباره این بازی توسط این داور اشتباه بود. با وجود این که در دیدار قبل این دو تیم هم او داور بود و اشتباهات زیادی انجام داد.

 

وی افزود: اکبریان بالای ۱۰،۱۲ سال است که داور لیگ است و قضاوت می کنند.به نظر من او دارای اضافه وزن است و تحرک خیلی کمی در زمین دارد. در نیمه اول صحنه ای که روی یامگا در محوطه جریمه اتفاق افتاد خطای ۱۰۰ درصد بود که داور دستور ادامه بازی را داد. 

 

عسگری خاطر نشان کرد: داور فاصله زیادی با صحنه داشت و به همین دلیل آن را ندیده است و همان طور که دیدید مدافع تیم نفت تکلی که می زند هیچ اثری بر روی توپ نمی گذارد و باعث سرنگونی مهاجم استقلال می شود.

 

وی در خصوص اعتراض استقلال به خطا هند در محوطه جریمه نفت هم گفت: آن صحنه واضح نبود و این ضعف فیلم برداری را نشان می دهد.این صحنه نظر قطعی می خواهد، باید دید که بازیکن این خطا را اگاهانه انجام داده است یاخیر.

 

***

 

اعتراض باشگاه استقلال به قضاوت اکبریان

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به انتقاد از داوری بازی این تیم با نفت آبادان پرداخت.

 

به گزارش فارس از خوزستان،محمد نوری فر پیش از نشست خبری فرهاد مجیدی گفت: این صحبت‌های ما اضلا بهانه نیست چون امروز آنقدر موقیت داشتیم که اصلا کار به بهانه جویی نمی‌رسد.

 

وی افزود: 2 پنالتی مسلم استقلال را داور نگرفت ولی یکسری تیم‌های دیگر هستند که فقط اشتباهات داوری را مخصوص به خود می‌دانند. امروز باید مثل اعضای تیم پیکان با لپ تاپ اینجا می‌نشستیم و به شما صحنه‌ها را نشان می‌دادیم.

 

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: اشتباهات سریالی اکبریان علیه استقلال تمامی ندارد. از دربی گرفته تا آن بازی 2 سال پیش همچنان ادامه دارد و تمام شدنی نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------