آداما ترائوره به بارسلونا پیوست/ مدافع آتالانتا در اینترمیلان



آداما ترائوره،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آداما ترائوره در انتقالی قرضی راهی بارسلونا شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، ترائوره محصول آکادمی بارسلونا است. او در کودکی به لاماسیا پیوست، تمام مراحل تمرینی را پشت سر گذاشت و زمانی که تنها ۱۷ سال داشت اولین بازی خود را برای تیم اصلی انجام داد. اما این فوتبالیست جوان به دلایل طبیعی نتوانست در خط حمله تیمی که نیمار، لیونل مسی و لوییس سوارز هم‌زمان درخشیدند، رقابت را تحمل کند. در سال ۲۰۱۵، آداما با ۱۰ میلیون یورو به استون ویلا نقل مکان کرد و از آنجا به میدلزبورو رفت، جایی که تحت رهبری آیتور کارانکا شروع به درخشش کرد. ترائوره پس از گذراندن یک فصل در لیگ برتر، با میدلزبورو به چمپیونشیپ سقوط کرد، اما ریورساید را ترک نکرد و در عوض تلاش کرد تا به اوج بازگردد.  

 

چلسی حاضر بود برای او ۳۰ میلیون پوند بپردازد. اما بعداً باشگاه رومن آبراموویچ به اهداف دیگری روی آورد و ولورهمپتون با ۱۸ میلیون او را به خدمت گرفت.

 

در ورزشگاه مولینوکس، آداما به عنوان یکی از شناخته شده ترین بازیکنان لیگ برتر ظاهر شد. مدافعانی که در جناح راست ولورهمپتون روبه‌روی این اسپانیایی قرار می‌گرفتند، تنها با دیدن عضله‌های او دچار ترس می‌شدند.  

 

آداما ترائوره در انتقالی قرضی تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ به بارسلونا خواهد پیوست. باشگاه کاتالان بند خرید ۳۵ میلیون یورویی آداما ترائوره را نیز در اختیار خواهد داشت.

 

در همان زمان، خود ترائوره ادعا کرد که عضلات متورم خود را مدیون ژنتیک است (آداما بومی مالی است)، نه سخت‌کوشی در باشگاه. می‌دانم که باورش سخت است، اما وزنه نمی‌زنم. این فقط ژن است. من فقط تمرین می‌کنم و توده عضلانی خود به خود افزایش می‌یابد.

 

ترائوره قدرت باورنکردنی را با سرعت باورنکردنی ترکیب کرد:   FIFA ۲۱ او را با امتیاز ۹۶ به عنوان دومین بازیکن سریع جهان معرفی کردند (بهترین بازیکن کیلیان ام‌باپه است، سرعت او ۹۷ امتیاز تخمین زده شد). کیفیت اصلی بازی آدام دریبل‌های موفق است: در این فصل در لیگ برتر، او به طور متوسط ۴.۲ بار در هر مسابقه حریفان را شکست داده است. تنها آلن سن ماکسیمین از نیوکاسل بهترین نتیجه را دارد (۴.۳ ضربه) و سایر رقبا بسیار عقب هستند.

 

***

 

اینتر گوسنس را از آتالانتا به خدمت گرفت

روبین گوسنس در آینده برای اینترمیلان بازی خواهد کرد. همان طور که قهرمان ایتالیا عصر پنجشنبه تایید کرد با آتالانتا برگامو بر سر انتقال این ملی‌پوش آلمانی به توافق رسید.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، روبین گوسنس، بازیکن ملی پوش آلمانی به تیم اینتر ایتالیا پیوست. گوسنس در ابتدا به صورت قرضی به باشگاه جدیدش می‌پیوندد. در پایان فصل جاری بندی اعمال خواهد شد که اینتر را ملزم می‌کند در صورت رعایت شرایط خاص این بازیکن را خریداری کند.

 

طبق گزارش رسانه‌ها، هزینه انتقال با احتساب هر گونه پاداش پرداختی باید تقریباً ۲۵ میلیون یورو باشد. اینتر جزئیات بیشتری از این قرارداد ارائه نکرد. رسانه‌های ایتالیایی پیش از این به نقل از مشاور گوسنس گفته بودند که این انتقال قطعی شده است.

 

اما گوسنس برای اولین ماموریتش برای باشگاه جدیدش باید کمی بیشتر صبر کند. این بازیکن ۲۷ ساله در سپتامبر گذشته در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ‌بویز برن دچار آسیب‌دیدگی شدید عضلانی شد. پس از انتقال از هراکلس آلملو به سری آ در تابستان ۲۰۱۷، او ۱۵۷ بازی برای آتالانتا انجام داد و ۲۹ گل به ثمر رساند و ۲۱ پاس گل داد.

 

او از اولین بازی خود در سپتامبر ۲۰۲۰ تاکنون ۱۳ بازی بین‌المللی برای تیم ملی آلمان انجام داده است و همچنین بخشی از تیم آلمان در مسابقات قهرمانی اروپا سال گذشته بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------