«وریا غفوری« رسما به فولاد خوزستان پیوست/ غلامی در استقلال ماندنی شد



وریا غفوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرانجام از تیم جدید وریا غفوری، مدافع راست آبی‌پوشان پایتخت که با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر هم دست پیدا کرد، رونمایی شد.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان فصل گذشته استقلال عصر امروز برای نخستین بار در تمرین تیم فولاد حاضر شد و لباس شماره 21 این تیم را برتن کرد تا زیر نظر جواد نکونام به ادامه فوتبالش بپردازد.


بدون شک تماشای تصویر این بازیکن که روز گذشته به صورت شخصی در مجموعه ورزشی آزادی تمرین کرده بود، بازتاب زیادی در بین هواداران استقلال خواهد داشت.


گفتنی است، وریا غفوری چندی پیش قراردادی یک ساله با این تیم خوزستانی امضا کرده است.

 

***

 

استقلال قرارداد عارف غلامی را برای دو فصل تمدید کرد

عارف غلامی پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال برای دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ورزش سه، مدافع میانی استقلال در فصل گذشته که پس از پایان دوران نقاهتش از عمل زانو، نقش تاثیرگذاری در قهرمانی این تیم ایفا کرده بود، در پایان فصل پیشنهاداتی را از تیم های خارجی دریافت کرده بود تا تمدید قراردادش با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و حتی یکی دوباری در صفحه شخصی‌اش مجبور به اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیتش شود.


با این حال باشگاه استقلال که محمد دانشگر را هم دیگر در ترکیبش نمی‌دید، علاقه‌ای به جدایی عارف غلامی نداشت، بعد از انجام مذاکرات با این بازیکن به توافق دست پیدا کرد.


در نهایت عصر امروز باشگاه استقلال با انتشار تصویری از این بازیکن در کنار آجرلو مدیرعامل این باشگاه، از تمدید دوساله قرارداد مدافع ملی‌پوش خودش خبر داد تا نگرانی هواداران این باشگاه نسبت به خط دفاعی تیم‌شان برطرف شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------