لیونل مسی: ستاره‌های ژاپنی چقدر پیشرفت کرده‌اند/ از سفر به این کشور خوشحالم



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن ژرمن مدعی شد فوتبال ژاپن در سال‌های اخیر به‌شدت پیشرفت کرده است.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پاری‌سن ژرمن برای تور پیش فصل خود سفر 10 روزه ای به کشور ژاپن داشته و در خاور دور سه دیدار دوستانه نیز برگزار خواهد کرد. لیونل مسی، ستاره محبوب و آرژانتینی این باشگاه در بدو ورود به ژاپن در مصاحبه ای از علاقه خود به این کشور سخن گفته و اعتراف کرد تمایل زیادی به سفر به ژاپن داشته است.

 

لیونل مسی گفت: "از آخرین سفر من به کشور ژاپن مدت زیادی برای من گذشته است، اما خوشحالم که دوباره به این کشور بازگشتم. می دانم که مردم در این کشور چقدر به فوتبال علاقه‌مند هستند، بنابراین مشتاقانه منتظر سفر دوباره به ژاپن بودم. بازیکنان ژاپنی در چند سال گذشته گام های بلندی به سمت طی مسیر پیشرفت برداشته اند. آنها منظم و رقابتی تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. 

 

همچنین ما می دانیم که هواداران فوتبال در ژاپن چقدر پرشور و متعصب هستند. وقتی باشگاه های بزرگ به اینجا می آیند تا اردوی پیش فصل خود را برگزار کنند، به‌شدت مورد استقبال مردم این کشور قرار می گیرند. بنابراین ما از سفر به ژاپن خوشحالیم و امیدواریم که اقامتی خوب در اینجا داشته باشیم. تیم ملی ژاپن بسیار رقابتی، منظم و از نظر بدنی قدرتمند است که می تواند برابر هر تیمی رقابت کند و این نشان می دهد که فوتبال ژاپن چقدر پیشرفت کرده است. توصیه ام به نوجوانان؟ از طریق فوتبال بازی کردن بود که فهمیدم مفهوم مسئولیت، تلاش، فداکاری و کمک کردن چیست."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------