عذرخواهی لواندوفسکی از هواداران؛ بایرن بدون من بهترین می‌ماند



لواندوفسکی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رابرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود از هواداران بایرن مونیخ به دلیل شکل جدایی‌اش عذرخواهی کرد و گفت که اطمینان دارد بایرن بدون او هم بهترین نتایج را خواهد گرفت.

به گزارش ورزش سه، روبرت لواندوفسکی پی از کشمکش های بسیار، سرانجام از بایرن جدا شد و به بارسلونا پیوست. او در پایان فصل گذشته گفته بود که دیگر قصد ماندن ندارد و در اردوی تیم ملی لهستان نیز چندین بار تاکید کرد که دیگر به بایرن بر نمی گردد. در نهایت پس از طولانی شدن روند انتقال، لواندوفسکی به تمرینات پیش فصل بایرن اضافه شد اما در نهایت با توافق دو باشگاه، توانست با بارسلونا قراردادی سه ساله امضا کند. لواندوفسکی شب گذشته در بازی برابر پوماس مکزیک توانست اولین گل خود با پیراهن بارسلونا را به ثمر برساند. 

 

لواندوفسکی در مصاحبه با اسپورت 1 و در مورد شرایط سخت قبل از جدایی از بایرن گفت:« روزهای سختی بود و به دنبال بهترین راه حل بودیم. در نهایت همه ما انسان هستیم، اینطور نیست؟ پس از 12 سال بازی در بوندسلیگا، احساس کردم باید به دنبال چالشی جدید باشم. موضعم شفاف و واضح بود و البته می دانستم که بایرن در ابتدا با فروش من مخالفت خواهد کرد.»

 

لواندوفسکی ادامه داد:« می دانم که بیانیه ام در مورد جدایی از بایرن برای هواداران سخت بود و شاید آزارشان داده باشد. هواداران را درک می کنم و فقط می توانم عذرخواهی کنم. در آن مقطع برایم مهم بود که مدیران بایرن متوجه شوند، برای جدایی کاملا جدی هستم.»

 

اخیرا کینگزلی کومان، بال فرانسوی بایرن، در مصاحبه ای گفت که کریم بنزما را به روبرت لواندوفسکی ترجیح می دهد. لوا در این رابطه گفت:« بله، ویدیوی مصاحبه کومان را دیدم و معتقدم طبیعی است که او بنزما را ترجیح بدهد چون همچنان در تیم ملی فرانسه با او هم تیمی است(می خندد). جدای از شوخی باید بگویم که من فقط به خودم توجه دارم و نه نظرات دیگران.»

 

رابطه با یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ:« از همان ابتدا با او روشن و شفاف حرف زدم. کسانی که مرا می شناسند، می دانند که من انسانی صریح هستم و چیزی که در ذهنم است را بیان می کنم. باهم حرف زدیم و فکر می کنم در نهایت توانست به خوبی دلیلم برای جدایی را درک کند. باید تاکید کنم که هرگز هیچ مشکل شخصی با ناگلزمان نداشتم. هرگز هم به شکل علنی از او و تاکتیک هایش انتقاد نکردم. بارها باهم حرف می زدیم و تبادل نظر می کردیم. اینکه در مقاطعی از شکل بازی تیم راضی نباشید هم بخشی از فوتبال است. من هرگز بر علیه ناگلزمان حرف نزدم و می دانم که مربی توانایی است. او می تواند بایرن را به موفقیت های بیشتری برساند.»

 

بایرن بدون لواندوفسکی:« بدون من هم بایرن یکی از بهترین تیم‌های اروپا خواهد ماند. این را می‌توانید از اولین بازی‌های فصل متوجه شوید. شک ندارم آن‌ها بدون من هم گل‌های زیادی خواهند زد. مطمئنم دیگر بازیکنان نسبت به فصول گذشته گل‌های بیش‌تری می‌زنند. بایرن مهاجمان باکیفیتی دارد و غیبت یک شماره 9 کلاسیک را حس نخواهد کرد.»

 

دلتنگی برای مونیخ:« برای بایرن، هواداران و مهم‌تر از همه، جو داخل رختکن، دلتنگ خواهم شد. دل‌تنگ می‌شوم اما نگاهم به آینده است و باید توجه داشت که الان زمان شروع یک چالش جدید است. هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌تواند آن‌چه‌که طی این هشت سال تجربه کردیم را از ما بگیرد. وقتی به زدن پنج گل مقابل وولفسبورگ یا 41 گل بوندسلیگایی و شش‌گانه با هانسی فلیک فکر می‌کنم، بیشتر متوجه می شوم که چه لحظات فوق‌العاده‌ای را با بایرن تجربه کردم.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------