به دلیل رعایت نشدن پروتکل بهداشتی| نشست خبری گل‌محمدی برگزار نشد/سلیمانی: علیپور با زیرکی پنالتی گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی تبریز شرکت نکرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از پایان بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی برای حضور در نشست خبری بعد از بازی راهی محل برگزاری کنفرانس شد اما با توجه به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در آن مکان، در آن شرکت نکرد.

 

اتاق در نظر گرفته شده برای نشست خبری بسیار کوچک و با هوای کاملا گرفته بود. گل‌محمدی معتقد بود برگزاری نشست در چنین فضایی ریسک بالایی برای سلامتی حاضران دارد و موارد بهداشتی در آن رعایت نشده است.

 

سرمربی پرسپولیس آماده بود که خارج از این اتاق با رسانه‌ها و دوربین‌ها صحبت کند اما نماینده هیئت فوتبال گفت که برگزاری نشست فقط در همان اتاق امکان پذیر است.

  

سلیمانی: علیپور با زیرکی پنالتی گرفت/ کرمانشاهی محک جدی نخورد

کارشناس داوری فوتبال گفت: علی علیپور با زیرکی از مدافع ماشین سازی پنالتی گرفت.

  

حیدر سلیمانی در گفت و گو با فارس، درباره ارزیابی اش از قضاوت رضا کرمانشاهی در دیدار ماشین سازی و پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی نبود که داور در آن به شکل جدی محک بخورد. بیشتر اوقات توپ در میانه زمین جریان داشت و کرمانشاهی توانست با جدیت خود، این دیدار را قضاوت کند.

 

وی افزود: در دقیقه 14 صحنه ای پیش آمد که داور به درستی شاهین ثاقبی را با کارت زرد جریمه کرد. هرچند پرسپولیسی ها انتظار داشتند بازیکن ماشین سازی به دلیل شدت خطا باید اخراج شود. البته همان اخطار کافی بود.

 

کارشناس داوری فوتبال ایران تصریح کرد: در صحنه پنالتی علی علیپور با زیرکی کامل از اتابک زارعی خطا گرفت. وی خود را وارد محوطه جریمه مدافع کرد و بازیکن ماشین سازی هم با بی احتیاطی برای اینکه خطا نکند با پای چپ خود شارژ خفیفی روی علیپور انجام داد. کرمانشاهی پنالتی را به درستی اعلام کرد اما این تصمیم را سخت گیرانه گرفت.

 

سلیمانی ادامه داد: صحنه ای که پس از گل پرسپولیس درون محوطه جریمه این تیم اتفاق افتاد، برخورد ساده ای بود و به درستی پنالتی گرفته نشد. گل ماشین سازی هم که آفساید بود و کمک داور به درستی تصمیم گرفت.

 

وی درباره صحنه اخراج شاهین ثاقبی گفت: خطایی که وی روی علیپور انجام داد باید با کارت زرد داور جریمه می شد و این اخراج هم درست بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------