آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

جدول لیگ برتر در هفته بیست و پنجم| صعود تراکتور به رده دوم، بازگشت استقلال به جمع مدعیان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
پس از برگزاری هفت مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم تراکتورتبریز به رده دوم جدول رسید.

7 مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار شد و تنها دیدار باقی مانده از این هفته پرسپولیس و فولاد خوزستان است که فردا شب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

 

به این ترتیب تیم پرسپولیس 56 امتیازی همچنان در صدر جدول لیگ برتر است و تیم تراکتور  در دیدار فینال گونه و 6 امتیازی تیم سپاهان را در تبریز شکست داد تا با 44 امتیاز به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کند و یکی از بخت‌های مسلم نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی باشد. سپاهان هم به رده سوم جدول سقوط کرد. استقلال هم با پیروزی مقابل نفت آبادان با 41 امتیاز در رده پنجم جدول است و یک بازی هم نسبت به سایر تیم‌ها کمتر دارد. تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 3 بازی معوقه نزدیک ترین رقیب تراکتور برای رسیدن به نایب قهرمانی است. 

 

در واقع سه تیم تراکتور، استقلال و فولاد برای رسیدن به نایب قهرمانی با سپاهان رقابت نفسگیری را در هفته‌های دیگر خواهند داشت. در قعر جدول هم تیم‌های ذوب آهن، ماشین سازی، پارس جنوبی جم، سایپا، پیکان، گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند. شاهین در قعر جدول است و گل گهر تیم رده پانزدهم است.

 

جدول لیگ برتر به شرح زیر است: 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------