فکری: از مصاحبه‌های اعضای هیئت مدیره ناراحتم /شارژ مالی بازیکنان استقلال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
برای محمود فکری که امروز مصادف با جشن سالگرد تولدش بود هم اوضاع چندان عادی و خوشایند پیش نرفت.

به گزارش ورزش سه، در حالیکه سرمربی استقلال در تمرین امروز با برگزاری جشنی که از سوی مسئولان و با حضور بازیکنان انجام شد، سرحال و سردماغ شده بود دوباره انتشار مصاحبه ای از سوی یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال و صحبت او درباره ترک ایران از سوی هروویه میلیچ و ارتباط دادن این مسئله به بحث نیمکت نشینی، او را عصبانی و مکدر کرد.

  

محمود فکری حالا با اتفاقاتی که در پس دربی رقم خورده، خود را تنها احساس می کند. اولین اظهار نظر مربوط به مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره بود که در ورزشگاه از نمایش استقلال ابراز نارضایتی کرد و سپس صحبت های طولانی حجت نظری مقابل باشگاه و سپس امروز در یک برنامه صبحگاهی که تلویحا مسئله میلیچ را به عدم استفاده از او و نیمکت نشینی اش ربط داد.

  

فکری در این باره می گوید: این صحبت واقعا عجیب است. شما تصور کنید که اگر باشگاه دستمزد دو ماه هروویه میلیچ را پرداخت کرده بود، آیا می توانست ایران را ترک کند؟ فرض کنید دستمزد او کامل پرداخت شده بود و من حتی او را روی سکو می گذاشتم و حتی از تمرین محرومش می کردم. آیا او بازهم از ایران می رفت؟ پاسخ این سوال کاملا روشن است. خوب است که خود دوستان هم اعلام کردند که میلیچ قبل از ترک ایران به آنها نامه اخطار داده و بنابراین اینکه بحث ترک ایران از سوی او به مسائل فنی ربط داده شود، واقعا نادرست است. ضمن اینکه من به عنوان سرمربی در حیطه فنی حق تصمیم گیری دارم و تشخیصم این بوده که ایشان در این چند بازی به میدان نیاید و البته حتما به مرور زمان از او در ترکیب استفاده می کردم.

  

به عقیده فکری بحث مربوط به میلیچ و بازگشت او به کرواسی آنقدر حقوقی و روشن است که نیازی به بحث ندارد. او می گوید: البته من همچنان میلیچ را از نظر حقوقی بازیکن استقلال می دانم و اگر دوستان او را به ایران برگردانند می تواند در خدمت تیم استقلال باشد. البته با این توضیح که من همه را با یک چشم نگاه می کنم و تبعیضی بین بازیکنان قائل نمی شوم و هر کسی بنا بر تلاش و کوشش در تمرین در ترکیب تیم قرار می گیرد.

   

با فکری درباره موضوع مربوط به احضار وریا غفوری به باشگاه علی رغم مخالفت وی سوال کردیم که او ترجیح داد در این باره صحبتی به زبان نیاورد اما یک نکته را به صورت کلی مطرح کرد. سرمربی استقلال گفت: من از صحبت های اعضای هیئت مدیره و مصاحبه هایشان در یکی دو هفته اخیر ناراحت هستم و این موضوع را هم به اطلاع آقای مددی مدیرعامل محترم باشگاه رسانده ام. ما برای موفقیت در یک لیگ طولانی و سخت به چیزی بیشتر از آشفتگی و صحبت های کنترل نشده نیازمند هستیم.

  

 شارژ مالی بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال درصدی از مطالبات خود را دریافت کردند.

 

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم استقلال تهران ظهر امروز درصدی از مطالباتشان را دریافت کردند.

 

رقم پرداختی به بازیکنان مشخص نیست زیرا آن دسته از بازیکنان که درصد بیشتری را در گذشته دریافت کرده بودند، امروز درصد کمتری دریافت کرده و در مقابل بازیکنانی که پرداختی کمتر به آنها صورت گرفته بود، بیشتر پول گرفتند.

 

همچنین مقرر شده است بخش باقی مانده از بازیکنان اوایل هفته آینده مطالبات خود را دریافت کنند تا پیش از بازی مقابل تراکتور تبریز تمام بازیکنان دریافتی داشته باشند.

 

بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال پس از مسابقه برابر پرسپولیس به مشکلات مالی اعتراض داشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------