واکنش فدراسیون به انتخاب سرمربی تیم ملی و حضور نایب رئیس تحمیلی!



فدراسیون فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون در حال گفتگو و بررسی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی است، به احتمال حضور یک نایب رئیس تحمیلی برای کمیته بانوان واکنش نشان داد.

به گزارش مهر، احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه امروز هیات رئیسه این فدراسیون در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همکاران در حال گفتگو هستند. یکسری اطلاعات فنی و شرایطی که باید مدنظر باشد را در حال گفتگو هستند. این قصه ادامه دارد. ممکن است در این جلسه یا جلسات دیگر به نتیجه برسیم. شاید به اطلاعات تکمیلی مورد نیاز باشد.

 

وی درباره انتخاب سرمربی تیم امید یادآور شد: مذاکرات اولیه در حال انجام است. گزینه‌هایی مدنظر است. گفتگوهای اولیه انجام شده است. وقتی به نتیجه و توافق برسد، در هیات رئیسه بررسی می‌شود.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین با بیان اینکه شهره موسوی از پست نایب رئیسی بانوان رفتنی است، گفت: شرایطی پیش آمده که در خدمت شهره موسوی نخواهیم بود. طبق اساسنامه، رئیس فدراسیون به هیات رئیسه پیشنهاد می‌دهد و سرپرستی برای کمیته بانوان انتخاب می‌شود. منتظر پیشنهاد رئیس هستیم. به محض تشکیل مجمع، به رای مجمع هم گذاشته می‌شود.

 

اصولی در واکنش به خبرهایی که درباره حضور سارا رضایی دختر محسن رضایی برای پست نایب رئیسی بانوان و فشار بیرونی برای انتخاب او منتشر شده است، اظهار کرد: شایعاتی شده بود که از سوی افرادی برای انتخاب نایب رئیس بانوان تحت فشار هستیم که کاملاً تکذیب می‌شود. کسی که قبلاً در فدراسیون مشاور بوده، این روزها حرفهای کذب می‌زند که سابقه دارد! یکسری مطالب را به شکل شایعه منتشر می‌کنند که تکذیب می‌کنیم. هیچ فشاری وجود ندارد. طبق اساسنامه، رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه تصمیم گیری می‌کنند و در وقت خودش به مجمع بررسی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------