آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

جباری: به خاطر بدقولی مسوولان ذوب‌آهن، «چوپان دروغگو» شدم



 جباری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن با بیان اینکه من مسوول فنی تیم هستم نه جمع کردن حواشی، گفت: به خاطر بدقولی مسوولان به چوپان دروغگو تبدیل شدم. 

به گزارش ایرنا، شماری از ستارگان تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن اصفهان به خاطر عدم پرداخت قراردادها اردوهای این تیم را تحریم کردند و آنان اعلام کردند اگر باشگاه ذوب‌آهن تمام یا بخشی از قرارداد آنان را پرداخت نکند نه تنها در اردو حاضر نخواهند شد بلکه در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر این رشته هم به میدان نخواهند رفت.

 

حافظ قشقایی، علیرضر یوسفی، حسن گل‌پرور و مهدی کرمی نفرات سرشناس این تیم هستند که در اردو حضور ندارند. علی جباری سرمربی تیم ذوب‌آهن نیز تحریم اردو توسط این ورزشکاران را تایید کرد.

 

علی جباری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هنوز هیچ مبلغی از قرارداد وزنه‌برداران ذوب‌آهن پرداخت نشده است اظهار کرد:‌ بعد از مسابقات هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری وعده‌هایی به اعضای تیم برای پرداخت میلغی از قرارداد داده شد که تا کنون عملی نشده است. این ورزشکاران هنوز یک ریال از قرارداد خود را دریافت نکردند. این شرایط موجب شده تا شماری از آنان اردو را تحریم کنند.

 

وی با بیان اینکه به عنوان سرمربی تیم در آستانه فینال لیگ برتر به جای آنکه تمرکزم بر روی کارهای فنی باشد نه حواشی گفت: من هر روز وعده‌های مسوولان ذوب‌آهن را به وزنه‌برداران اعلام می‌کنم اما در پایان خبری از واریزی نیست. من پیش نفرات این تیم شرمنده شدم. بدقولی مسوولان باشگاه ذوب‌آهن من را به «چوپان دروغگو» تبدیل کرده است. ورزشکاران تیم ذوب‌آهن هر روز تا ساعت یک و نیم بعدظهر منتظر واریزی هستند و بعد از آن شکوائیه خود را پیش من خواهند آورد من نمی دانم پاسخ آنان را چگونه بدهم.

 

وی این را هم گفت: من بارها با وزنه‌برداران صحبت کردم و آنان نیز صبر کردند اما هیچکدام از وعده‌ها عملی نشد. آنان مجبور به مصاحبه شدند و امیدوارم به زودی این حواشی جمع شود. تیم باید روز 25 بهمن در اهواز باشد و در فینال رقابت‌های لیگ برتر به روی تخته برود.

 

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌اهن گفت: ستارگانی در عضویت این تیم هستند که از روز اول سفید امضا کردند من با این وزنه‌برداران صحبت کردم و به تیم ذوب‌آهن آمدند. هر کدام از این وزنه‌برداران می‌توانستند با مبلغ بیشتر به راحتی به عضویت تیمی دیگر دربیایند. آنان مشتری زیادی در لیگ داشتند. حتی خود من با تیم سایپا مذاکره کردم اما با نصف مبلغ قرارداد سایپا در ذوب‌آهن ماندم. من در استخدام باشگاه هستم و ممکن است این مصاحبه برایم گران تمام شود اما واقعیتی که وجود دارد این است که باید حق این بچه‌ها پرداخت شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------