آغاز اعتراض هواداران پرسپولیس به گل محمدی/ مهرداد محمدی گزینه بعدی یحیی؛ شکایت فولاد از پرسپولیس به دلیل استفاده از اسدبیگی



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
لیگ بیست و دوم هفته دوم خود را پشت سر گذاشت و پرسپولیس با وجود صرف هزینه مناسب هنوز نشانه هایی از یک مدعی جدی قهرمانی ندارد و روی خط مساوی مسیر سخت و دشوار لیگ را شروع کرده است . 

به گزارش ورزش سه، اینکه پرسپولیس اصلی ترین نیاز فنی تیمش یعنی خرید مهاجم را با خرید یک مهاجم لاکچری از مارکت اروپا تامین کرده و همچنان بدنبال یک مهاجم خارجی خوب در واپسین لحظات بازه زمانی نقل و انتقالات لیگ می گردد باز هم دلیل نمی شود  گل نزدن در ۱۸۰ دقیقه گذشته را توجیه کرد !

 

*مهدی عبدی بعنوان یک مهاجم جوان و آینده دار خیلی وقت است فقط شبحی از یک مهاجم در زمین دارد و تنها کسی که می تواند به او کمک کند کسی نیست جز خودش ، اینکه سرمربی تیم نیاز اصلی تیمش را نداشتن یک مهاجم تمام کننده زهر دار می داند قرار نیست فقط به مهدی عبدی فشار وارد کند و می تواند باعث ایجاد انگیزه برای اثبات شایستگی هایش باشد به شرطی که عبدی بخواهد !

 

* حامد پاکدل مهاجم متعصب پرسپولیس با یک رزومه قابل قبول از آلومینیوم اراک به اسکواد پرسپولیس اضافه شد ولی به جز زدن چند گل حساس نشانه هایی از یک مهاجم شش دانگ نداشته است و لیگ بیست و دوم را با مصدومیت شروع کرد و زمان حضور ۱۹ دقیقه ای او با نبودش در زمین تفاوت نداشت ؛ یک مهاجم قرار نیست همیشه تغذیه شود و باید با فوتبال درگیرانه توپ گیری و فضا سازی کند و تکنیک فردی هم داشته باشد .

 

 

البته ضعف عدم گلزنی پرسپولیس فقط مربوط به مهاجمان این تیم نیست و هافبک های این تیم هم بدلیل نبود تنوع تاکتیکی و پلن های مشکل گشا سردرگم و بی اثر هستند ؛ و یحیی گل محمدی و کادر فنی اش بخصوص اُسمار برزیلی که اساسا" خریدش بعنوان یک مربی تاکتیکسین برای طراحی تمرینات و باز کردن گره های تاکتیکی تیم جای حمید مطهری را گرفته نقش تعیین کننده ای در اصلاح ریتم و سبک بازی پرسپولیس خواهند داشت.

 

فرهنگ هواداری در فوتبال ایران با واژه صبوری خیلی رابطه حسنه ای ندارد ، خوراک ضعیف و  ارائه تحلیل های فنی نادرست بخصوص در فضای مجازی، شرایط را به سمتی برده که  هنوز اتفاقی نیفتاده ، در هفته اول بعد از برد سپاهان مقابل استقلال در فرودگاه اصفهان برای سپاهان تونل افتخار تشکیل شد و از آن سمت استقلال که بعد از باخت هفته اول به سپاهان  به یک تیم بی برنامه که از تیم قهرمان فصل قبل فاصله گرفته متهم شده بود، و بعد از پیروزی در هفته دوم مقابل ملوان شد همان تیم قهرمان !

 

پرسپولیس دو هفته است مساوی کرده و از نظر هواداران از ضلع قهرمانی دور شده و اصلا" نشانه ای از یک تیم مدعی ندارد ، در حالی که همین پرسپولیس ۱۸۰ دقیقه است که گل نخورده و دو بازی کلین شیت کرده آپشنی که فصل گذشته خیلی از پرسپولیس دور بود.

 

نباید فراموش کرد که پرسپولیس در حال پوست اندازی تاکتیکی با نفرات تازه وارد است و طبیعتا" به تدریج شکل تیمی خود را پیدا خواهد کرد ، تغییر سبک بازی تیم از ۲-۴-۴ لوزی به ۱-۳-۲-۴ قطعا" تبعات نتیجه ای در بر خواهد داشت ولی لازمه تیمی است که می‌خواهد بعد از ۵ فصل فوق العاده روش تاکتیکی خود را تغییر دهد تا افتخارات گذشته را تکرار کند، تصمیمی که بدرستی از طرف یحیی گل محمدی گرفته شده است و حمایت هواداران قطعا" در رسیدن به تحقق این هدف اصلی ترین شاخصه است.

 

اینکه یک تیم میلیاردی هزینه کرده باشد لزوما دلیلی برای رسیدن به قهرمانی نیست و شاخصه های دیگری در این راه تاثیر گذار است ، امسال علاوه بر پرسپولیس ، سپاهان ، استقلال ، فولاد و ...  هم خوب هزینه و یارگیری کرده اند اما فشار روی پرسپولیس بیشتر از بقیه است و همین روی نمایش تاکتیکی این تیم سایه انداخته است.

 

نقش یحیی گل محمدی در مدیریت این فضا بیشتر از بقیه عوامل فنی و مدیریتی است و با خلق ایده های فنی و اضافه شدن لوکادیا و مهاجم دوم خارجی احتمال رسیدن به آرامش دور از دسترس نیست.

 

مهرداد محمدی خواستار جدایی از العربی شد/ پرسپولیس مقصد بعدی؟

مهاجم ایرانی العربی درخواست جدایی از این تیم را داده است و این باشگاه قطری در حال بررسی این درخواست است.

 

 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا ، مهرداد محمدی یکی از بازیکنان تاثیر گذار العربی در فصل جاری بوده و در دو بازی آغارین العربی بسیار خوب کار کرد. او در دیدار دوم تیمش هم گل به ثمر رساندو هم پاس گل داد تا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.

 

اما این مهاجم ایرانی در دیدار سوم العربی به یکباره از ترکیب و فهرست تیم کنار گذاشته شد تا گمانه‌زنی های زیادی درباره او به وجود آید.

 

روزنامه الرای قطر اعلام کرد که مهرداد محمدی درخواست جدایی از العربی را در تابستان سال جاری داده است و سران باشگاه در حال بررسی درخواست او هستند.

 

روزنامه الرای اعلام کرد باتوجه به اینکه العربی عمر السومه را جذب کرده است این احتمال زیاد است که با درخواست جدایی محمدی موافقت شود.

 

العربی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و در هر سه بازی خود به پیروزی دست پیدا کرده تا با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

به گزارش ایسنا، پیش از این از پرسپولیس به عنوان یکی از  مشتریان مهرداد محمدی سخن به میان آمده است. باتوجه به اینکه سرخ پوشان در خط حمله خود مشکل دارند و محمدی هم پیش از این به حضور در این تیم ابراز علاقه نشان داده، این احتمال وجود دارد که او راهی پرسپولیس شود.

 

 

فولاد از پرسپولیس شکایت کرد + عکس 

 باشگاه فولاد رسما نسبت به حضور سینا اسدبیگی در دیدار این تیم برابر پرسپولیس شکایت کرد.

 

به گزارش پارس فوتبال پیوستن سینا اسدبیگی به پرسپولیس یکی از موضوعات جنجالی بازار نقل و انتقالاتی لیگ برتر بود. در شرایطی که این بازیکن با ذوب آهن تمدید کرده بود و در بازی های دوستانه پیش فصل نیز حضور یافته بود، ناگهان راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد و قراردادش را با این تیم به ثبت رساند.

 

این مسئله با اعتراض ذوبی ها همراه شد و آنها اعتقاد داشتند که فسخ قرارداد اسدبیگی غیرقانونی بوده اما این بازیکن معتقد بود طبق یکی از بندهای موجود در قراردادش، به صورت قانونی به قراردادش با ذوب آهن پایان داده و به پرسپولیس پیوسته است.

 

در شرایطی که هنوز پرونده اعتراض ذوب آهن به حضور اسدبیگی در جمع شاگردان گل محمدی باز است، او در دیدار روز جمعه برابر فولاد به میدان رفت و همین مسئله بهانه ای شد تا خوزستانی ها نسبت به حضور این بازیکن در زمین معترض باشند.

 

عارف عارف نیا مدیر حقوقی فولاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شکایت این تیم علیه پرسپولیس و اعتراض به حضور اسدبیگی در زمین مسابقه خبر داد و نوشت:

 

    بادرود و احترام. پیرو پیامهای مکرر هواداران فهیم تیم محبوبم فولاد خوزستان به استحضار میرساند که بعد از بازی پرسپولیس و فولاد، طی نامه ای به کمیته محترم انضباطی در خصوص حضور آقای سینا اسد بیگی اعتراض کردیم تا در صورت پیروزی تیم ذوب آهن در دعوای فسخ غیرموجه بازیکن و ابطال احتمالی قرارداد پرسپولیس، بتوانیم از قانون استفاده از بازیکن غیر مجاز توسط پرسپولیس استفاده و نتیجه را به سود فولاد تغییر دهیم. واحد حقوقی باشگاه مانند همیشه مدافع حق و حقوق باشگاه فولاد خوزستان است. زنده باد فولاد و فولادی.

 

 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

پس از اینکه در فصل گذشته پرونده های انضباطی متعددی درخصوص شکایت تیم های لیگ برتری از یکدیگر در اعتراض به حضور بازیکنان مختلف در زمین تشکیل شده بود، حالا در لیگ بیست و دوم نیز این اعتراضات با شکایت فولاد از پرسپولیس آغاز شد و باید دید رأی این پرونده چه خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------