بشار رسن پول و خانه بزرگ می‌خواهد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بشار رسن

 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس یک روز پیش از بازی با سپاهان در کنفرانس خبری وقتی با سوالی درباره بشار رسن مواجه شد از عدم تمدید قرارداد این بازیکن عراقی با باشگاه خبر داد.

 

در حالی که صحبت‌های برانکو در خصوص بشار رسن و این‌که این هافبک عراقی با پرسپولیس قرارداد ندارد (با توجه به انتشار تصویری از او در حال تمدید قرارداد 2 ساله پیش از بازی صنعت نفت در اسفند 97) به علامت سوال بزرگی برای خبرنگاران تبدیل شده بود، او اینطور توضیح خود را کامل کرد: «نمی‌‌دانم مشکلی وجود داشته که قرارداد فعلا تمدید نشده است.» این در حالی بود که مسئولان باشگاه در واکنش به خبر یک رسانه قطری درباره حضور بشار در لیگ ستارگان قطر، از تمدید قرارداد 2 ساله با این بازیکن عراقی خبر داده بودند و به هواداران اطمینان می‌دادند که بشار رسن تا سال 1400 با پرسپولیس قرارداد دارد. در ادامه صحبت‌های مسئولان باشگاه، برخی رسانه‌های عراقی هم از تمدید قرارداد بشار با پرسپولیس خبر دادند و به این ترتیب خیال هواداران راحت شد. اما یک روز پیش از بازی با سپاهان شاهد اظهارنظر متناقض برانکو بودیم. 

 

با پیگیری‌های خراسان و البته اظهارات ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازی با سپاهان درباره بشار رسن مشخص شد بحث تمدید قرارداد درست است اما این تمدید و ثبت آن منوط به محقق شدن شروطی است که بازیکن عراقی و باشگاه درباره آن‌ها توافق کرده‌اند. موضوع اصلی پرداخت مطالبات معوقه بشار و تسویه حساب کامل با این بازیکن عراقی است و موضوع دوم تعویض خانه بشار و اجاره یک واحد بزرگتر با امکانات بیشتر است. بشار رسن از باشگاه خواسته آپارتمان بزرگتری برای او اجاره کنند تا بتواند خانواده‌اش را از عراق به تهران بیاورد.

 

او پس از مرگ مادرش بیش از گذشته نگران خانواده‌اش است و تصمیم گرفته در صورت ماندن در ایران خانواده‌اش را به تهران بیاورد اما منزل فعلی برای حضور خانواده‌اش مناسب نیست و فضای محدودی دارد. عرب هم در اظهاراتش به موضوع خانه بشار اشاره کرده بود و گویا این آپشن برای بازیکن عراقی پرسپولیس بسیار مهم است حتی مهمتر از تسویه‌حساب. بنابراین مسئولان باشگاه برای آنکه بشار به خاطر محقق نشدن شروط تمدید قراردادش یک‌طرفه فسخ قرارداد نکند در تکاپوی تهیه پول و یافتن آپارتمانی مناسب با شرایط بشار رسن هستند. 

 

خراسان  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------