آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

بازیکن تیم ملی زنان: از شکسته‌شدن طلسم حضور بانوان در ورزشگاه خوشحالیم/ امیدوارم پدرم روزی بازی من را از نزدیک ببیند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تیم ملی زنان
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: شرایط به گونه‌ای نبوده و نیست که بخواهیم مانع ورود بانوان به ورزشگاه شویم.  

سمانه چهکندی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکسته شدن طلسم حضور بانوان در ورزشگاه فوتبال اظهار کرد: زمانی که ورود بانوان به ورزشگاه ممنوع بود، چند بار برخی از بانوان را به ورزشگاه فرستادند که ما نیز در آن جمع حضور داشتیم و جزو اولین نفراتی بودیم که وارد ورزشگاه شدیم. در آن بازی‌ها هم همه دیدند که هیچ اتفاقی بدی رخ نداد که باعث شود به این نتیجه برسند حضور زنان در ورزشگاه، عامل اتفاق بدی ست.

 

وی ادامه داد: اتفاقی که در نهایت باید زودتر از اینها رخ می‌داد خوشبختانه به وقوع پیوسته و بانوان علاقه‌مند به فوتبال بسیار خوشحال هستند. مطمئنم که این اقدام هوشمندانه جواب می‌دهد و هیچ اتفاقی برای بانوان نمی‌افتد.

 

چهکندی خاطر نشان کرد: امیدوارم برای بازی‌های بانوان نیز شرایط به‌گونه‌ای شود که پدران و برادران ما بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی را نیز از نزدیک تماشا کنند. امیدوارم روزی ورود آقایان به محل برگزاری بازی‌های بانوان نیز آزاد شود.

 

بازیکن خراسانی تیم ملی فوتبال در خصوص حضور خود در لیگ برتر فوتبال بانوان عنوان کرد: این فصل هم با تیم شهرداری بم قرارداد دارم. هشت سال است که در این تیم بازی می‌کنم. قبل از شروع فصل در مشهد و به صورت جداگانه زیر نظر نمازی تمریناتم را انجام دادم و اکنون یک هفته است که به بم آمده و به تیم اضافه شده‌ام. اولین بازی ما با ملوان است. باید از نمازی نیز تشکر کنم.

 

وی درخصوص مبلغ قراردادهای بانوان فوتبالیست بیان کرد: سقف قردادهای بانوان بسیار پایین است، اما در فوتبال بالاتر از فوتسال است و حدود 120 میلیون تومان است. چون ملی‌پوش هستم سقف قرارداد را می‌گیرم.

 

چهکندی با اشاره به متغیر بودن هزینه تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: تیم شهرداری بم خوب هزینه می‌کند و مسئولین باشگاه و مجموعه، نیز حمایت ویژه‌ای از تیم دارند. شهرداری بم از نظر مالی از همه تیم‌های لیگ برتر بهتر و بالاتر است. تیم‌های پایین‌تر شاید بتوانند با مبلغی زیر 1 میلیارد تومان در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور داشته باشند اما شهرداری بم، تیم را با رقم حدودا 1 میلیارد و 500 میلیون تومان بسته است. بیشتر بازیکنان این تیم ملی‌پوش هستند به همین دلیل قراردادهای آنان بالا است.

 

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان درخصوص حمایت‌های صورت گرفته از لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: قبلاً اصلاً حمایت نمی‌کردند اما اکنون چون رسانه‌ها پیگیری می‌کنند، کمی شرایط بهتر شده است. البته باز هم چون بازی‌ها پخش زنده ندارد، اسپانسر بسیار کم است و حمایت آنچنانی صورت نمی‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------