اعتراض سپاهان به رأی بازی با پرسپولیس/ گام بعدی؛ شکایت به CAS



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
باشگاه سپاهان اصفهان در صورتی که اعتراضش به رای کمیته انضباطی - که آن را تسلیم کمیته استیناف کرده - راه به جایی نبرد به دادگاه CAS شکایت می‌کند. 

به گزارش  تسنیم, بعد از اتفاقات دیدار هفته بیستم لیگ برتر بین تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که منجر به لغو بازی شد, کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه میزبان یعنی سپاهان را محکوم دانست. در حکم کمیته انضباطی نتیجه بازی 3 بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام شده و همچنین باشگاه سپاهان به پرداخت 150 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

 

این حکم با وجود اینکه چند روزی است در سایت فدراسیون منتشر شده اما روز گذشته (دوشنبه) به طور رسمی به باشگاه سپاهان ابلاغ شد. از این رو سپاهانی‌ها لایحه‌ای برای ارسال به کمیته استیناف جهت اعتراض آماده کرده‌اند. سپاهانی‌ها اعتقاد دارند که ضوابط و مقررات لازم در صدور رای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رعایت نشده و خود را محق پیگیری موضوع در کلیه مراجع مربوطه از جمله کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران و دادگاه عالی ورزش CAS می‌دانند. 

 

بنابرین اگر اعتراض باشگاه سپاهان در کمیته استیناف راه به جایی نبرد, باید منتظر به جریان افتادن یک پرونده دیگر ایرانی در دادگاه CAS باشیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------