رسول‌پناه: سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس امروز معرفی می‌شود/ اجازه نمی‌دهیم امنیت روانی باشگاه را با هیاهو و شایعه بر هم بزنند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
مهدی رسول پناه، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه امروز هیئت مدیره، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد. 

به گزارش تسنیم، مهدی رسول‌ پناه، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: بنای کار حفظ اعتماد هواداران و سرمایه مادی و معنوی آنهاست و در این مورد با کسی تعارف نداریم. ما هم از رسانه‌ها در جریان استعفای مدیر عامل پیشین (محمدحسن انصاری‌فرد) قرار گرفتیم و امروز (سه‌شنبه) در جلسه هیئت مدیره سرپرست مدیرعاملی مشخص می‌شود.

 

وی تصریح کرد: هواداران ذره‌ای نگران نباشند؛ پرسپولیس مقتدر و با شفافیت و صحت اداره می‌شود و اجازه نمی‌دهیم امنیت روانی باشگاه و هواداران را با هیاهو و شایعه بر هم بزنند.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادعای دخالت وزارت ورزش در امور این باشگاه گفت: تا قبل از واگذاری که اراده دولت و وزارتخانه است، قانونا مسائل کلان خود و حسابرسی و موارد نظارتی را با وزارتخانه هماهنگ می‌کنیم، اما این نهاد هیچ دخالت مدیریتی ندارد و هیئت مدیره پرسپولیس مستقل و با برنامه کارها را پیش می‌برد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------