حمیداوی: ظاهرا تقویم باشگاه پرسپولیس شنبه‌های زیادی دارد/چرا شکوری را بعد از یک سال و نیم عوض کردند؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,حمیداوی
مالک باشگاه شهرخودرو گفت: هیچ پولی از پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و از مدیران این باشگاه گلایه مندم. 

به گزارش فارس، فرهاد حمیداوی پس از نشست مسئولان چند باشگاه در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: علت دعوت به این جلسه بدهی‌های داخلی و خارجی باشگاه‌ها بود. همه نقطه نظراتشان را مطرح کردند و امیدوارم این جلسات استمرار داشته باشد.

 

وی در خصوص برکناری شکوری از دبیرکلی فدراسیون فوتبال و آمدن نبی عنوان کرد: نمی‌خواهم به این مسأله ورود کنم چون این سؤال چالش‌برانگیز است. اگر سازمانی به نیروی جوانی معتقد است و به او پست مدیریتی می‌دهند نباید بعد از یکسال نیم که در این پست است از این پست برداشته شود. برداشتنش از آن پست جایز نیست شاید اشتباهی کرده است که اطلاعی ندارم.اگر آمدنش ناحق بود است همان روز نباید می‌‌آمد. ما به به آن جوان کار یاد داده ایم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس خصوص طلب‌شان از باشگاه پرسپولیس و مذاکر با نبی گفت: در قانون تجارت آقای نبی می‌توانست جواب ندهد. من با او تماسی نگرفتم البته به قول امیر قلعه‌نویی این سوال بیات شده است تا الان پرسپولیس هیچ اقدامی برای پرداخت بدهی‌اش  انجام نداده است از مدیران پرسپولیس گلایه‌مند هستم.گفته‌اند شنبه این پول را پرداخت می‌کنیم ظاهرا تقویم پرسپولیس شنبه‌های زیادی را دارد. متأسفانه هیچ پاسخی از پرسپولیس نگرفتیم.

 

مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص شایعه بازگشت گل‌محمدی تصریح کرد: قرارداد او جاری شده است و برگرداندن گل‌محمدی صحت ندارد. ما تا‌ آخرین ریال بدهی‌مان را از باشگاه پرسپولیس می‌گیریم.

 

وی در خصوص کسر قرارداد بازیکنان و صحبت‌های خلعتبری گفت: خلعتبری فوتبالیستی است که خود را در همه تیم‌ها ثابت کرده است. او با من تماس گرفت و برای کسر قرارداد صحبت کردیم رحمتی و چند بزرگتر تیم هم تماس گرفتند باید تعاملی شود تا آنها هم بتوانند پول‌هایشان را دریافت کنند. چون آنها هم زندگی دارند.

 

حمیداوی در خصوص تعیین و تکلیف لیگ برتر گفت: در این فصل قهرمانی مهم نیست امسال تیمی که سقوط می‌کند و دو تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کنند مهم است. امسال اتفاق خوبی که می‌تواند رخ دهد این است که لیگ بیستم را با همان نتایج شروع کنیم شک نکنید اگر لیگ امسال را دوباره شروع کنیم در بحث مصدومیت‌ها و پرداخت‌ها دچار مشکل می‌شویم.

 

مالک شهر خودرو در خصوص شایعه پیشنهاد این باشگاه در رابطه با معاوضه سیامک نعمتی و بدهی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: خیر هیچ پیشنهادی نداده‌ایم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------