آزمون: آقای گلی لیگ روسیه برایم اهمیتی ندارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,آزمون
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که کسب عنوان آقای گلی لیگ روسیه برایم اهمیت ندارد و مهم موفقیت تیم است. 

«سردار آزمون» لژیونر ایرانی لیگ فوتبال روسیه که  با تیم کسب «نیت سن‌پترزبورگ» قهرمان رقابت های این لیگ شد شب گذشته با به ثمر رساندن ۲ گل برابر تیم فوتبال «اورنبورگ» خود را بعنوان مدعی جدی آقای گلی لیگ روسیه معرفی کرد.

 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری تیم فوتبال زنیت برابر حریف، به شبکه تلویزیونی Matchtv روسیه گفت: موفیت تیم مهم است و هر بازیکنی که گل بزند برای من و دیگر هم تیم‌ها قابل احترام است. اعضای تیم تمام تلاش خود را انجام می دهند تا موفقیت حاصل شود.

 

وی در این گفت وگو با اشاره به قرار گرفتنش در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه نیز گفت: من و «آرتم جیوبا» دیگر مدعی آقای گلی در یک تیم هستیم و اهمیتی ندارد چه کسی این عنوان را به دست آورد. مهم این است که به هم کمک کنیم.

 

سردار آزمون در بازی شب گذشته زنیت برابر «اورنبورگ» ۲ گل زد و یک پاس گل هم به آرتم جیوبا داد تا کاپیتان تیم ملی فوتبال روسیه همچنان مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی باشد. ملی‌پوش فوتبال ایران  که فصل درخشانی را با زنیت سپری می‌کند با دبلی که در برابر تیم فوتبال اورنبورگ انجام داد شمار گل‌های خود را به عدد ۱۶ رساند تا به صدر جدول گلزنان لیگ روسیه صعود کند.

 

  ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------