مخالفت رسمی پیکان با انتقال واسعی به استقلال/علی کریمی برای تمدید قرارداد به توافق رسید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
باشگاه پیکان تهران به طور رسمی با انتقال سعید واسعی به استقلال مخالفت کرد. 

سعید واسعی یکی از اولین بازیکنانی بود که با مسئولان استقلال وارد مذاکره شد و به توافق هم رسید. او اما به واسطه قراردادی که با پیکان داشت، نتوانست رسما به جمع آبی ها ملحق شود.

 

از این رو مذاکرات برای استقلالی شدن واسعی بین این باشگاه و پیکانی ها انجام شد و بعد از کش و قوس های فراوان توافقاتی حاصل شد. حالا اما اتفاق جدیدی رخ داده است. توافق استقلالی ها برای جذب واسعی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان انجام شده بود اما این مدیر باتجربه دو روز قبل از سمتش کنار رفت و جایش را به اکبر محمدی داد.

 

حضور محمدی در راس باشگاه پیکان بار دیگر در مسیر استقلالی شدن واسعی سنگ انداخته است. در این باره گفته می‌شود محمدی چکی که استقلالی ها به پیکان داده بودند را نیز پس داده تا باشگاه پیکان به طور رسمی مخالفت خود با انتقال واسعی به جمع آبی های تهرانی را اعلام کند.

 

با توجه به شرایط رخ داده بعید است واسعی بتواند به استقلال بپیوندد اما بازهم باید صبر کرد و دید چه اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ می‌دهد.

 

سعید واسعی: من ماندم و حوضم!

همینطور که گفتم در زمان مدیریت آقای گرشاسبی ۹۰ درصد از روند انتقالم به استقلال انجام شد و به هر حال پیکان تیم ریشه داری است و سال‌های خوبی در این باشگاه گذراندم که فراموش نشدنی است؛ به هر حال الان من دلم جای دیگری است و امیدوارم که با جدایی من موافقت کنند تا در تیم استقلال به دنبال رشد بیشتر و موفقیت باشم.

 

احتمال حضور علی کریمی و محمد دانشگر در قطر قوت گرفت

علی کریمی هافبک جدایی طلب آبی پوشان روز گذشته با این تیم تمرین کرد تا به نوعی برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داده باشد.

 

با این که صحبت از حضور علی کریمی در یکی از لیگ های خارجی مطرح بود، اما گفته می‌شود وی طی یکی دو روز آینده بار دیگر پای میز مذاکره با مدیران استقلال نشسته و احتمال تمدید کردن او زیاد است. 

 

همچنین محمد دانشگر یکی دیگر از بازیکنان جدایی طلب آبی پوشان هم احتمال تمدید قراردادش با این تیم وجود دارد و بعید نیست وی پیش از نخستین دیدار آنها در لیگ آسیا به جمع حاضرین در دوحه بپیوندد.

 

تکمیلی:

 

علی کریمی برای تمدید قرارداد با استقلال به توافق رسید.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
 

خلیل زاده: تهدید به استعفای سعادتمند صحت ندارد/ وزارت ورزش ابلاغیه ای در موضوع استراماچونی نداشته

رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهدید سعادتمند به استعفا را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه هیچ بحثی در مورد استعفا وجود نداشته است.

 

اسماعیل خلیل زاده در گفت و گو با فارس، در خصوص ادعای دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی که مدعی شده احمد سعادتمند تهدید کرده اگر استراماچونی برنگردد استعفا می کند و آیا این موضوع صحت دارد؟ اظهار داشت: تا این لحظه هیچ بحثی در مورد استعفای آقای سعادتمند وجود نداشته و خود او هم در واکنش به شایعات برخی رسانه های مجازی حاشیه ساز و دروغ پرداز، این ادعاها را چند روز پیش تکذیب کرد.

 

وی در پاسخ به اینکه موضع وزارت ورزش در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال چیست، گفت: تا جایی که ما به‌ عنوان هیئت مدیره در جریان هستیم، وزارت ورزش در این مورد ابلاغیه ای نداشته و دخالتی نکرده است. هیئت مدیره و مدیرعامل اختیار کامل دارند.

 

خلیل زاده ادامه داد: طبق گفته مدیرعامل در جلسه هیئت مدیره، مشکل درخواست استراماچونی برای پرداخت کامل دستمزد دو ساله قرارداد قبلی اوست. ثانیا مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون در خصوص منع بکارگیری مربی و بازیکنان خارجی به دلیل مشکلات تامین ارز و چگونگی انتقال آن به خارج از کشور به دلیل تحریم‌های سنگین و ناعادلانه آمریکا علیه کشورمان است باید لغو شود وگرنه تاکنون وزارت ورزش سوالی در مورد بازگشت استراماچونی یا مفاد مذاکرات از ما نپرسیده است.

 

رئیس هیئت مدیره استقلال در خصوص شایعه اختلاف در هیئت مدیره و مخالفت برخی اعضا با بازگشت استراماچونی گفت: این دروغ بزرگ را هم مدیرعامل تکذیب کرد. متاسفانه برخی رسانه های مجازی همه همت خود را برای ایجاد حاشیه به کار گرفته اند که البته ما از مراجع قانونی پیگری حقوقی می کنیم. در مورد بازگشت استراماچونی هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره نه تنها مخالفتی ندارند بلکه به مدیرعامل اختیار تام داده و برای تامین منابع مالی هم آمادگی داریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------