جوسازی آذری همچنان ادامه دارد/ مددی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سعید آذری
سعید آذری مدیرعامل فولاد واکنش‌های تندی نسبت به اظهارات مددی سرپرست استقلال داشت. 

به گزارش همشهری آنلاین مدیرعامل فولاد در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر پاسخگوی اظهارات احمد مددی سرپرست استقلال بود. سعید آذری در خصوص رد شدن حکم محرومیتش با حکم کمیته استیناف اظهار داشت: بعد از بررسی که کمیته استیناف انجام داد بر اساس همان مفاد مندرج در کمیته اخلاق حکم لغو شد و نشان داد که با من بمیرم و تو بمیری نبوده که این حکم لغو شده و با مستندات حقوقی این حکم صادره لغو شده است.

 

وی درباره اتفاقات رخ داده در بازی فولاد و استقلال و بیانیه باشگاه خوزستانی افزود: فولاد از ابتدای این بازی تلاشش این بود که با به کارگیری سیستم های مختلف و با استراتژی مشخص مسابقه را اداره کند و برنده شود. طبیعتا هر مربی قبل از بازی برای هر مسابقه استراتژی تعیین می کند که شامل بخش های خاصی است.در این بازی هم فولاد از ابتدا جنگنده ظاهر شد.

 

مدیرعامل فولاد تصریح کرد: من فنی نیستم و این موضوع را باد کارشناسان فن و مربیان در موردش صحبت کنند ولی فولاد در این مسابقه در طول حدود 100 دقیقه توانمندی فنی را داشت و با توجه به تصمیمات زاهدی فر که در تلویزیون نشان داده شد درست است، در نهایت برنده شد. 

 

وی خاطرنشان کرد: البته به این موضوع هم اشاره کنم که حساسیت های این بازی به رقابت زیرجلدی که مربیان استقلال با نکونام برای هدایت این تیم دارند ارتباط داشت.حتی سال گذشته این موضوع در مورد فرهاد مجیدی هم اتفاق افتاد و امسال هم محمود فکری به استقلال رفته این مساله وجود داشت. در ابتدای امسال هم حتی تا آخرین لحظه قرارداد با فکری با وجودی که نکونام با فولاد قرارداد داشت اما با وی تماس گرفتند. به نوعی آنها می خواستند به هر شکلی اثبات کنند که برتری وجود دارد اما دیدید این موضوع روی توانمندی روانی مربیان تاثیر گذاشت و شما دیدید که تمرکز آنها به هم خورد و حتی در طول بازی شاهد صحنه های خوبی نبودیم.

 

آذری در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال گفت: قبل از بازی من در بیمارستان بودم که نکونام با من تماس گرفت و گفت استقلالی ها بیانیه دادند در مورد آقای زاهدی فر و مدعی شدند که چون سال قبل در بازی سپاهان این داور اشتباه کرده ممکن است در بازی با ما هم این اشتباهات را انجام بدهد. نکونام نظر من را پرسید که من گفتم در این خصوص اجازه نمی دهم هیچ بیانیه ای صادر شود چون نباید روی داور فشار وارد کنیم و اجازه بدهیم داور بیاید و کارش را انجام بدهد. حتی صراحتا به نکونام گفتم من زیاد اهل بیانیه دادن نیستم.

 

مدیرعامل فولاد که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد ادامه داد: بعد از آن ویدیو که از سرمربی استقلال بیرون آمد موجی از اعتراضات در خوزستان به راه افتاد و مردم خواستند که حق باشگاه فولاد و مردم این استان گرفته شود. این درخواست هم بیانیه نبود، در هر صورت با وجود اینکه می دانم خود آقای فکری بیشتر از همه ما ناراحت بود ولی شکایت خودمان را ارائه کردیم. بعد از آن بیانیه ای از سوی باشگاه استقلال صادر شد که بیشتر دنبال تسویه حساب شخصی با من بودند حتی به نوعی عنوان کردند که بخشیدن من توسط کمیته استیناف رفاقتی بوده که دوستان حتی با این کار ارکان حقوقی فدراسیون را زیر سوال برده بودند وگرنه من کار قانونی خودم را انجام دادم.

 

وی تاکید کرد: به هر حال اشتباهی رخ داده و نمی شود آن را کتمان کرد من اگر مدیرعامل آن باشگاه بودم بلافاصله عذرخواهی می کردم. مطمئن هستم خود هواداران استقلال هم از این مساله ناراحت شدند. 18 سال است در این فوتبال مدیر هستم و زمانی که فکری کاپیتان با تعصب استقلال در این فوتبال بوده من هم بوده ام.سال قبل با فولاد به نساجی 3 بر 2 باختیم ولی بعد از پایان مسابقه به سمت او رفتم و تبریک گفتم. بارها با تیم های بزرگ بازی کردیم و به رختکن رفتم و به آنها تبریک گفتم ،این خیلی ساده است که مدیران استقلال به جای بیانیه با یک عذرخواهی کوچک قضیه را جمع می کردند.

 

آذری خاطرنشان کرد: هفته گذشته رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس آقای گرگ کلارک صحبتی در مورد فوتبال بانوان و بازیکنان رنگین پوست کرده بود که اصلا فحوای توهین آمیزی نداشت ولی اینجا همه توهین شنیدیم و گفتیم ای کاش آقای فکری کمی فکر می کرد ولی بدهکار هم شده ایم.

 

در ادامه احمد مددی روی خط برنامه رفت و صحبت هایی را در مورد آذری انجام دا که مدیرعامل فولاد خوزستان در واکنش به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال عنوان کرد: من در ابتدا چون بزرگتر هستید عرض سلام می کنم و باید بگویم از 10 دقیقه قبل تصویر سرپرست باشگاه استقلال را به صورت اتفاقی می دیدم و فکر می کنم او آنقدر استرس داشت که با 10-12 دستمال کاغذی صورتش را پاک می کرد.

 

مدیرعامل فولاد ادامه داد: خطاب به مددی می گویم شما در جایگاهی نیستید که از من سوال کنید که چرا کمیته اخلاق من را محروم کرد.من رزومه شما را خواندم که در روزنامه های مختلف از جمله خبر سیاسی سردبیر بودید ولی لطفا صورت مساله را پاک نکنید! شما بهتر است در مورد الفاظ آقای فکری صحبت کنید و نگران ورزشگاه اهواز و دیدار رقبا با تیم فوتبال فولاد خوزستان نباشید.

 

وی تاکید کرد: رزومه مدیریت من مشخص است و از سال 83 که به عنوان مدیر وارد فوتبال شدم همه من را می شناسند. در خصوص مسائل کمیته اخلاق هم عینا رای را به رسانه ها دادم. من به خاطر مصاحبه هایی که علیه آقایان بهاروند و طالقانی و رئیس کمیته داوران محروم شدم از من شکایت شد که شما خودتان را در مقام وکیل مدافع این آقایان در بیانیه دیده بودید که آقای آذری به وزارت ورزش و سازمان لیگ حمله کرده است.شما فقط می توانید در مورد اتفاقی که مربی تیمتان رقم زده صحبت کنید. 

 

آذری ادامه داد: بهتر بود شما همان شب عذرخواهی می کردید و توضیح می دادید ولی من فکر می کنم محمود فکری به خاطر آن فیلم از همه شما بیشتر متاسف است ولی نه تاسفی در گفتار و رفتارتان می بینم بلکه هنوز هم نتوانسته اید به خودتان مسلط باشید. اینکه من چقدر پول به این فوتبال آوردم و چقدر مدیر درآمد هستم در حیطه شما نیست که از من سوال کنید. من خودم به نکونام اجازه ندادم روی خط برنامه بیاید چون تیم ما بازی دارد. جالب است در این یکی دو روز تنها کسی که حرفی نزده خود محمود بوده است.مددی توهین به نوامیس مربی و بازیکن من را به کوه یخ تبدیل کرده اما سوال من این است توهین کننده را مددی به مثابه چه می داند؟

 

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: آقایان یک بیانیه دادند و گفتند آذری باید عذرخواهی کند و من هم در 7 مورد عذرخواهی کردم. این عذرخواهی هم در صفحه اینستاگرامم وجود دارد.من به جای شما در استقلال به خاطر آن ویدیو عذخواهی کردم. من به خاطر اینکه تیم شما 10 نفره بازی کرد عذرخواهی کردم. من به خاطر اینکه کادر فنی شما 10 دقیقه دیاباته را بیرون نگه داشت عذرخواهی کردم ولی به نظرم با یک عذرخواهی کوچک این موضوع حل می شد. من از شما به عنوان یک فرد فرهیخته فرهنگی انتظار داشتم به جای بیانیه عریض و طویل در حد یک خط یک عذرخواهی کوچک می کردید و الان هم این همه استرس را تحمل نمی کردید.

 

وی در ادامه تاکید کرد: من تازه فهمیدم چرا فکری چنین توهین هایی کرده است؟ باشگاهی که مدیرش به عکاس ما می گوید آقای کارت به کارت ادبیاتش باید همین باشد. بنده اگر حرفی در مورد استقلال و پرسپولیس کردم در واکنش های حقیقی خودم بود. پست هایی که من می گذارم اکثرا انگیزشی بوده است. مدیرعاملی که هنوز توهین ناموسی مربی اش را قبول نکرده و شجاعت عذرخواهی را ندارد.

 

آذری تاکید کرد: همه این داستان ها را هم از روی کاغذ می خوانید ولی فرافکن شما هستید و اگر به جای مثنوی هفتاد من که می گویید عذخواهی می کردید همه چیز درست می شد.مسعود اکبری عکاس رسمی باشگاه فولاد است که سازمان لیگ برای او کارت صادر کرده اما شما به وی تهمت جاسوسی زدید.

 

مدیرعامل فولاد یادآور شد: اگر عکاس باشگاه فولاد مشکلی داشت کمیته اخلاق اجازه فعالیت به وی را نمی داد اما اگر تمام این هنرها را که امشب نشان دادید روی مدیریتان کار می کردید هفته قبل آن آبرو ریزی ها را به بار نمی آوردید. هر دقیقه در تیم شما یک نفر در حال صدا ضبط کردن است و هفته قبل اثرات آن در همین برنامه مشخص شد. من تاکید می کنم به جای شما از مردم عذرخواهی می کنم و امیدوارم سه چهار پیچ کوه یخ هایی که گفتید نصیب شما هم بشود.

 

مددی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم | جلوی نیمکت عجیب و غریب فولاد را بگیرند

سرپرست استقلال خواستار برخورد با نیمکت فولاد در ادامه بازی‌های لیگ برتر شد.

 

به گزارش همشهری آنلاین احمد مددی در پاسخ به اظهارات سعید آذری در برنامه فوتبال گفت:ا ظهارات آقای آذری بیشتر فرافکنی بود و من دوست داشتم او حقایق را می گفت و فرافکنی نمی کرد. او در این مدت چندین بار علیه مدیران استقلال صحبت کردند.

 

وی افزود: او در باشگاه هایی که مدیریت کرده چه کاری بابت درآمدزایی کرده که حالا مدعی باشگاه استقلال است و در مورد مدیریت استقلال صحبت می کند. سوال بعدی من این است که چه کسی با جواد نکونام برای هدایت استقلال صحبت کرده است؟ تا جایی که من به عنوان مسئول اجرایی باشگاه هستم می دانم هیچک ساز اعضای هیات مدیره با آقای نکونام صحبت نکرده است و از ابتدا نظر اعضا روی محمود فکری بوده است.

 

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: سوال بعدی من این است که چرا آقای آذری توسط کمیته اخلاق محروم شد؟ من بابت این بداخلاقی و سناریوسازی باشگاه فولاد و ایجاد فضای نا امن در صحنه فوتبال کشور از همه مردم ایران عذرخواهی می کنم و اگر قرار بر عذرخواهی باشد بابت این اتفاقات که غیر فوتبالی بود متاسف هستم.

 

مددی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در بازی با فولاد افتاد مثل کوه یخی بود که خیلی از صحنه هایی اتفاق افتاد که دیده نشد و عدالت در آن وجود نداشت چه اتفاقی رخ داد که فکری اینچنین بر آشفته شد.مگر فضای نیمکت استقلال در اختیار کادر فنی نیست؟ پس آقای م. الف در آن فضا چه می کرد؟ آیا غیر از این است که او به نوعی استراق سمع می کرد؟ این موضوع یک اتفاق بد فوتبالی است.

 

وی که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد تصریح کرد: از آذری در خواست می کنم فکری به حال نیمکت فولاد و نیمکت جواد نکونام کند که از این پس شاهد این صحنه ها نباشیم. اطمینان دارم هر تیمی که جلوی فولاد بازی کند دیگر به فکر مسائل فنی نمی افتد و باید به فکر چاره می افتد که چگونه با حواشی مقابله کند. 

 

او در واکنش به اظهارات آذری که مدعی شد مددی استرس دارد عنوان کرد: واقعیت این است که آذری بازی با کلمات را خوب بلد است، بله من گرمم بود و عرق پیشانی ام را پاک می کردم وگرنه استرسی ندارم. من یک سوال ساده دارم و دوست دارم بدون بازی با کلمات و خیلی شفاف به من پاسخ بدهید. آقای مسعود اکبری که قبلا در سال 92 با حکم کمیته انضباطی 2 سال به خاطر کارت به کارت کردن به یک داور محروم شده است کنار تیم شما چه می کند؟ نقش این فرد در تیم فولاد چیست؟ او 2 سال به خاطر تغییر نتایج فوتبال و کارت به کارت کردن برای داوران محروم بود و در زمان استراحت تیم ها فیلم گرفته است.

 

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آقای آذری شروع کننده درگیری همین فرد به ظاهر عکاس بوده که به سرمربی تیم ما توهین لفظی کرده، او چند بار مخفیانه مشغول استراق سمع و فیلم گرفتن بوده و حتی با بازیکن ما ارسلان مطهری درگیر شده بود.از طرفی به باشگاه ذوب آهن هم باید حق بدهیم که تهدید به کناره گیری از لیگ برتر فوتبال کرده است.

 

وی عنوان کرد: من بابت اتفاقاتی که رخ داده عمیقا متاسف هستم، ما انسان هستیم و این صحنه ها را نمی پذیریم اما سوال من این است ماجرای آن صدای مشکوک( اجی مجی لاترجی) را کجای دلم بگذارم؟ سوال دیگر من این است چرا هر هفته یکی از اعضای کادر فنی تیم فولاد اخراج می شود؟ این چه تاکتیکی است؟در گذشته هم اینچنین بوده است.آقای آذری که خوب با کلمات بازی می کند ولی منِ فرهنگی نمی توانم از ظلمی که در اهواز به تیم استقلال شد بگذرم؟

 

مددی افزود: آقای آذری شما استاد بیانیه نویسی هستید چطور می گویید اهل بیانیه نویسی نیستم؟ اتفاقا آذری باید عذرخواهی کند، مگر شما میزبان نبودید پس شما باید عذرخواهی کنید؟ هر کدام از نیمکت نشینان شما یک وظیفه سخیف را بر عهده داشت.یکی استرق سمع کند، یکی بلوا کند و یکی دیگری را کاور کند،این فوتبال پاک شما است؟ شما که مدعی العموم هستی و در مورد استقلال، پرسپولیس، فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و زمین و زمان صحبت می کنید و می خواهید برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کنید جواب 2 پرسش من را بدهید.

 

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: اول موضوع استخدام آقای کارت به کارت و دوم این بحث جادوگری چیست؟ چطور در مورد اخلاقیات حریف می زنید و نامزد فدراسیون فوتبال می شوید؟ خدا به داد فوتبالی برسد که شما می خواهید رئیس آن شوید! مگر خوزستان مدیر کاربلد و کارنامه دار کم دارند؟مسعود رضاییان و دهکردی ها در خوزستان مدیر هستند ولی نمی دانم چرا باید از یک شهر دیگر مدیر بیاورند؟

 

وی تاکید کرد: به سرمربی ما انواع توهین ها شده و یک نکته حاشیه ای ایجاد شده اما آیا سرِ سرمربی ما باید بریده شود یا کسانی که عوامل این کار بودند؟

 

مددی در بخش دیگری از اظهارات خود در واکنش به آذری عنوان کرد: باز هم آذری در نحوه مدیریت ما دخالت کرد که برای او متاسف هستم. من پاسخ سوالاتم را دریافت نکردم. از همه هواداران استقلال و مردم ایران بابت همه اتفاقات دیدار با فولاد عذخواهی می کنم ولی باز هم می گویم این اتفاقات کوه یخ بود و همه اتفاقاتش دیده نشد.

 

سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که عذرخواهی کند ولی خواهش من از کمیته اخلاق، سازمان لیگ و ... این است که به مشکلات نیمکت فولاد ورود کند. نیمکت این تیم عجیب و غریب است و این رفتار نیمکت فولاد زیبنده فوتبال کشور نیست. این نیمکت کارهای غیر فوتبالی انجام می دهد و تقاضای من این است که به این صحنه ها ورود کنند تا ان شاالله شاهد این صحنه های رعب آور نباشیم.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت دیاباته نیز عنوان کرد:روز گذشته جلسه کمیته انضباطی این بازیکن تشکیل شد و او هیچ مشکلی برای بازی با ماشین سازی ندارد و رای او هم هفته آینده صادر خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------